شهرداری رفسنجان در ۱۰ روز عملیات بهسازی میدان قدس را انجام داد

  • شناسه خبر: 204263
شهرداری رفسنجان در ۱۰ روز عملیات بهسازی میدان قدس را انجام داد

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به سرعت در اجرای پروژه‌های شهری، گفت: عملیات بهسازی میدان قدس ظرف ۱۰ روز به اتمام رسید.

خانه » آخرین اخبار » شهرداری رفسنجان در ۱۰ روز عملیات بهسازی میدان قدس را انجام داد

به‌گزارش خانه خشتی؛ سید‌علی پورباقری اظهار کرد: عملیات بهسازی میدان قدس به مساحت بیش‌از ۲۵۰۰ مترمربع و اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال در مدت ۱۰ روز به پایان رسید.

وی تصریح کرد: بهسازی این میدان برای افزایش زیبایی بصری و همچنین پاسخ به مطالبه شهروندان در دستور کار این معاونت قرار گرفت که هم‌اکنون تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان همچنین گفت: زیباسازی این میدان که یکی‌از میادین اصلی شهر نیز محسوب می‌شود شامل نصب المان‌ها و نورپردازی آن نیز انجام می‌شود تا جلوه‌ زیباتری به شهر ببخشد.

 

برچسب ها:
بهسازی شهرداری میدان قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین بلوچی

    میگیم چرا آسفالت نمیکنید کوچه ها و خیابان ها رو ؟! میگن : بودجه نداریم !! چطور بودجه داری ظاهرسازی کنی و بیت المال را صرف تجملات کنی ولی بودجه نداری آسفالت کنی کوچه ها رو ؟؟!!

    محمدی نسب

    شهرداری رفسنجان اگه درک و وجدانی داشت ! به جای اینکه میدان آباد کند و چراغانی های ظاهرسازی انجام دهد ، آسفالت های خراب خیابان ها و کوچه ها را درست میکرد تا ماشین های مردم کمتر دچار خرابی و استهلاک شود ...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان