مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان:

آثار شهید مطهری راهگشای جامعه امروزی است

  • شناسه خبر: 204251
آثار شهید مطهری راهگشای جامعه امروزی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت: آثار زیادی از استاد شهید مطهری برجای مانده که به روز و راهگشای جامعه است.

خانه » آخرین اخبار » آثار شهید مطهری راهگشای جامعه امروزی است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه با تبریک هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج بیان کرد: در نهاد مقدس بسیج و سپاه ۴۰ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی داریم که در نهاد بسیج، این مربیان از اقشار مختلف هستند و فعالیت می کنند.
وی با اشاره به روز معلم به ویژگی های شخصیتی استاد شهید مطهری پرداخت و تصریح کرد: این شهید، شخصیت بی نظیری است که به عنوان نرم افزار انقلاب اسلامی از ان یاد می کنند.
حجت الاسلام ایزدی داشتن استعداد ذاتی شهید مطهری را از ویژگی های بارز این شهید عنوان کرد و گفت: این شهید، استعداد ذاتی خود را در نزد شخصیت ها،اساتید و بزرگان دینی به فعلیت رساند؛ به طوریکه آثار این شهید هنوز راهگشاست.
وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد اسلام ناب محمدی، معرفت و مبانی دینی را بشناسد باید به آثار شهید مطهری مراجعه نماید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان بیان کرد: عالم به زمانه و شناختن اقتضای زمانه از دیگر ویژگی های شهید مطهری است. در دهه ۴۰ و ۵۰ در کشور ایران ( قبل از انقلاب) اکثر اساتید دانشگاه لیبرالیسم ،سوسیالیسم ،سکولاریسم، کمونیسم ،فاشیسم ،اومانیسم و .. بودند و هیچ اعتقادی به مکتب دین خدا نداشتند.
وی خاطرنشان کرد: گروه خطرناک فرقان گروه انحرافی بودند که اصلا خدا را قبول نداشتند ولی به ظاهر حرف از خدا و پیامبر می زدند و استاد مطهری توسط این گروه به شهادت رسید.
وی سخنوری و روشنگری را از دیگر شخصیت های استاد مطهری عنوان کرد و افزود: قلم این استاد قلمی شیوا بود به طوریکه آثار زیادی از ایشان برجای مانده که به روز و راهگشای جامعه است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • زاهدی

    به خدا دل شهید مطهری از این اوضاع مملکت پس از 44 سال ! خون است . همه مسئولین کوتاهی و خیانت کردند و مدیون هستند .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان