فرماندار رفسنجان:

رفسنجان بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده دارد

  • شناسه خبر: 204150
رفسنجان بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده دارد

فرماندار رفسنجان گفت: بیش از ۵۰ هزار نفر کارگر بیمه شده در این شهرستان وجود دارد که ۳۸ درصد آن ها به امر کشاورزی مشغول هستند.

خانه » اجتماعی » رفسنجان بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده دارد

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی به مناسبت روز جهانی کارگر به همراه جمعی از مسئولان رفسنجان روز کارگر را در جمع کارگران در سطح خیابان های شهر گذراندند و ضمن تبریک به این قشر و گفت و گوی مستقیم با کارگران بر ضرورت تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی ” مهار تورم و رونق تولید ” است بیشترین سرمایه های کشور، همان نیروی انسانی و کارگران است.

رضایی بیان کرد: کارگران با تلاش خستگ ناپذیری خود که موجبات رونق تولید رشد و شکوفایی اقتصادی را رقم می زنند باید قدردان این قشر کارگر باشیم.

فرماندار رفسنجان ایراد کرد: بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده در رفسنجان وجود دارد و با توجه به اینکه پایه اقتصادی شهرستان بر مبنای کشاورزی پسته است ۳۸ درصد این کارگران در امور کشاورزی مشغول هستند که بالاترین نرخ و میانگین کشوری محسوب می شود.

وی تصریح کرد: مهار تورم با کمک مسئولان باید رقم بخورد و رشد تولید هم توسط کارگران خوشبختانه در حال نمایان است.

محمود شریفی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان هم در این بازدید و تجلیل از گارگران سطح شهر اظهار کرد: کارگرانی که در رفسنجان بیمه شده هستند در بخش های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت و معدن، خدماتی، صنفی، ساختمانی و غره مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به عمده مشکلات کارگران که بحث های معیشتی در اوضاع اقتصادی موجود است افزود: با توجه به تورم ، امسال به میزان ۲۷ درصد به مزد کارگران بر اساس مصوبه شورای عالی کار اضافه شده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان