نوسازی و خرید تجهیزات تأسیسات سنگ‌شکن احمدآبادِ سازمان عمران شهرداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 204099
نوسازی و خرید تجهیزات تأسیسات سنگ‌شکن احمدآبادِ سازمان عمران شهرداری رفسنجان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از نوسازی و خرید تجهیزات جدید برای تأسیسات سنگ‌شکن احمدآباد این سازمان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » نوسازی و خرید تجهیزات تأسیسات سنگ‌شکن احمدآبادِ سازمان عمران شهرداری رفسنجان

به‌گزارش خانه خشتی، سعید قندی با اشاره به وظایف محول‌شده به این سازمان جهت ایجاد جهشی عظیم در کیفیت و کمیت تولید آسفالت در سال جاری، اظهار کرد: در مقوله تولید آسفالت یکی از مهمترین ملزومات مواد اولیه و مصالح آن است که با توجه به فرسودگی بخشی از تجهیزات سنگ‌شکن موجود درخط خردایش تاسیسات سازمان در راستای افزایش بازدهی و ارتقا کیفیت مصالح تولیدی که اثر مستقیمی در کیفیت آسفالت دارد اقدام به خرید و نوسازی تجهیزات سنگ‌شکن احمدآباد کردیم.

وی افزود: سازمان عمران با مساعدت‌های شهردار و شورای محترم اسلامی شهر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال اقدام به خرید دو دستگاه سرند، یک دستگاه کوبیت، دو دستگاه فیدر، یک دستگاه هیدروکن کرده و با ایجاد تغییراتی در سیستم سایت باعث افزایش سرعت عملکرد تولید مصالح شده است.

قندی خاطرنشان کرد: در تاسیسات احمدآباد از دو هیدروکن به عنوان سنگ شکن ثانویه استفاده می‌شود که با تنظیم فاصله بین کانیکو هیدروکن و منتل هیدروکن سنگ‌ها به قطعات کوچک‌تر تبدیل می‌شوند.

وی توضیح داد: کوبیت خریداری شده ۱۸۰ تنی با چکش‌های نایهارد که از مهم‌ترین مزیت این سنگ‌شکن دانه‌بندی استاندارد و چندضلعی‌ بودن دانه‌ها می‌باشد. قطعات سنگ‌شکن کوبیت به راحتی تعویض می‌شود و تعمیر و نگهداری این دستگاه با سهولت انجام می‌گیرد.

 

برچسب ها:
رفسنجان سازمان عمران شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان