فرماندار رفسنجان:

استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، زمینه تجاری‌سازی و صادرات را فراهم کرده است

  • شناسه خبر: 204052
استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، زمینه تجاری‌سازی و صادرات را فراهم کرده است

فرماندار رفسنجان گفت: استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان باعث شده زمینه تجاری سازی فراهم و صادرات کالا از این محل به سهولت انجام شود.

خانه » آخرین اخبار » استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، زمینه تجاری‌سازی و صادرات را فراهم کرده است

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی در جلسه بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان که در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان برگزار شد اظهار کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های این منطقه ویژه اقتصادی در حال انجام است تا با جذب سرمایه گذار درحوزه‌های  مختلف فعالیت کند.

وی با اشاره به وسعت ۲ هزار هکتاری منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ادامه داد: در فاز نخست ۲۰۰ هکتار زمین واگذار شده و واحدهای تولیدی از جمله فیبر نوری، کود شمیایی و غیره در آن مستقر شده اند افزود: فاز دوم آن یعنی طرح توسعه به میزان ۱۸۰۰ هکتار نیاز به انجام زیرساخت های آب، برق، گاز و تلفن دارد تا سرمایه گذاری جذب و زمینه اشتغالزایی و رونق تولید فراهم شود.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: استقرار گمرک در این منطقه باعث شده زمینه تجاری سازی فراهم و صادرات کالا از این محل به سهولت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد موضوعات آب، برق، گاز و دیگر زیرساخت های مورد نیاز و مسایل  به همت مسئولین مربوطه برطرف شود تا در کنار کشاورزی پسته که پایه اقتصادی شهرستان است، رونق تولید و رفع بیکاری اتفاق بیفتد.

در این جلسه آیت الهی موسوی معاون امور عمرانی استانداری کرمان، بهرامشاهی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، مسئول شهرک های صنعتی، مدیرعامل آب منطقه ای کرمان، مدیر عامل برق کرمان ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان و مدیر کل ارتباطات استان کرمان و مسئولین دیگر حضور داشتند و نسبت به رفع مشکلات و فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری در این منطقه رایزنی ها انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان