از نهضت بهسازی میادین شهری تا رفع گره‌های ترافیکی ۱٠ سال آینده رفسنجان

  • شناسه خبر: 204038
از نهضت بهسازی میادین شهری تا رفع گره‌های ترافیکی ۱٠ سال آینده رفسنجان

شهردار رفسنجان از نهضت ساماندهی و بهسازی ۱۶ میدان شهری خبر داد و از اقدامات مدیریت شهری برای رفع گره‌های ترافیکی ۱٠ سال آینده رفسنجان سخن گفت.

خانه » آخرین اخبار » از نهضت بهسازی میادین شهری تا رفع گره‌های ترافیکی ۱٠ سال آینده رفسنجان

به‌گزارش خانه خشتی؛ مجید کهنوجی اظهار کرد: یکی از مطالبات مردمی در ملاقات‌های مردمی یا دیدار با مردم در مساجد و محلات، بحث بهسازی میادین بود که در دستور شهرداری قرار گرفت. قدمت برخی میادین شهر رفسنجان به ۲۰ تا ۳۰ سال می‌رسد و تخریب زیادی داشته‌اند.

وی افزود: از ساماندهی و بهسازی میدان ابراهیم(ع) به عنوان مرکز شهر، بافت تاریخی و نزدیک به کسبه بازار کار آغاز شد و خدا را شکر کار به اتمام رسید. یکسری المان دارد که در حال ساخت است که نصب خواهد شد.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: ساماندهی و بهسازی میدان انقلاب، میدان علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، میدان بسیج، میدان ۹ دی، میدان قدس، میدان شهیدان پرتوی، میدان شهیدان آزادنیا، میدان آیت‌الله هاشمیان به اتمام رسیده و ساماندهی میدان شهید رضا عباس‌زاده، میدان خاتم‌الانبیاء(ص)، میدان امام خمینی(ره)، میدان آزادی، میدان امام حسین(ع)، میدان امیرکبیر، میدان ولی‌عصر(عج)، میدان جدیدالاحداث مس در تقاطع محور رفسنجان به سرچشمه در بلوار کوثر انجام خواهد شد.

سکان‌دار مدیریت شهری رفسنجان، هدف از بهسازی و ساماندهی میادین شهر را علاوه بر مطالبات مردمی و زیباسازی شهر، رفع گره‌های ترافیکی در آینده برشمرد و گفت: احداث میدان جدید مس موازی با بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سبب می‌شود گره ترافیکی این بلوار به بلوار کوثر منتقل شده و بار ترافیکی این منطقه کاهش یابد.

برچسب ها:
شهردار رفسنجان گره‌های ترافیکی نهضت بهسازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان