مردم رفسنجان بیش از ۲ میلیارد ریال فطریه پرداخت کردند

  • شناسه خبر: 203978
مردم رفسنجان بیش از ۲ میلیارد ریال فطریه پرداخت کردند

رییس کمیته امداد رفسنجان گفت: در سال جاری میزان فطریه جمع اوری شده در پایگاه های مستقر در شهرستان، بیش از ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال بوده که در حال توزیع بین نیازمندان است.

خانه » اسلاید شو » مردم رفسنجان بیش از ۲ میلیارد ریال فطریه پرداخت کردند

به گزارش خانه خشتی؛ حسین فداکار در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی ضمن تبریک عید سعید فطر به عموم مسلمانان جهان اظهار کرد :در روز عید سعید فطر ما تقریبا ۶ پایگاه فعال در بخش های نوق، کشکوئیه، مصلی و میادین موزه و شهدا و نیز در ساختمان کمیته امداد امام دائر و مستقر کردیم.

وی ضمن اشاره به این که گروه های ما در روز عید سعید فطر در مصلی مستقر بودند گفت: مبلغی که از فطریه عام در محل مصلی همان روز فقط به جز روزهای دیگر جمع شد بالغ بر ۵۸میلیون تومان و بالای ۳میلیون تومان به عنوان فطریه سادات جمع شد که البته کفاره روزه هم به میزان ۳۱ میلیون تومان تومان به صورت نقدی جمع اوری شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی رفسنجان بیان کرد: مبلغی که از کارت خوان ها به دستمان رسیده جمعا ۱۱۹میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه جمع فطریه و کفاره باهم ۹۴ میلیون ۲۲۶هزار تومان و جمع مبالغی که از کارت خوان ها و صندوق ها به صورت نقدی در روز عید فطر جمع شده تقریبا ۲۱۹ میلیون تومان است گفت: این مبالغ به جز مبالغی هست که مجددا در خود کمیته و پایگاه و مساجد جمع شده و هر کدام از آنها آمار جدا دارند.

فداکار گفت: فطریه ها همان روز با همکاری بانک ملی به حساب محرومین ریخته شده و کفاره جون مصرفشان به صورت گندم آرد و… است در این ماه هزینه میشود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان