با حضور حجت‌الاسلام تراشیون صورت گرفت؛

برگزاری ۵٠ جلسه و همایش آموزش تربیت فرزند و خانواده در رفسنجان

  • شناسه خبر: 203962
برگزاری ۵٠ جلسه و همایش آموزش تربیت فرزند و خانواده در رفسنجان

 بیش‌ از ۵٠ جلسه و همایش آموزش تربیت فرزند و خانواده با حضور حجت‌الاسلام تراشیون کارشناس برجسته صدا و سیما در حوزه خانواده و تربیت فرزند در رفسنجان برگزار شد.

خانه » اخبار ویژه » برگزاری ۵٠ جلسه و همایش آموزش تربیت فرزند و خانواده در رفسنجان

به‌گزارش خانه خشتی، معاون فرهنگی‌اجتماعی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: تربیت نسل شایسته یکی از اهداف زندگی است و از اموری است که ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع تربیت فرزند را بیشتر روشن می‌سازد. در آموزه‌های دینی بر اهمیت تربیت و آثار آن تاکید فراوان شده است. لذا متبلور شدن ظواهر اسلامی در افکار، آداب، حرکات و روحیات فرزند از شاخصه‌های تربیت اسلامی به‌شمار می‌رود.
حسین رمضانی افزود: در این راستا معاونت فرهنگی شهرداری رفسنجان با بهره‌مندی از حضور حجت‌الاسلام علیرضا تراشیون، کارشناس برجسته صدا و سیما در حوزه خانواده و تربیت فرزند بیش‌از ۵۰ برنامه، نشست و همایش در حوزه مباحث تربیتی حوزه کودک و نوجوان و مسائل خانواده برگزار کرد.
وی با بیان این‌که این برنامه‌ها از روز شنبه ۱۹ فروردین آغاز و تا ۳۱ فروردین ادامه داشت، گفت: در طی این دو ‌هفته، نشست‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعددی با حضور حجت الاسلام علیرضا تراشیون برگزار شد که سعی شد بیشتر سراغ اقشار اثرگذار برویم.
معاون فرهنگی‌اجتماعی شهرداری رفسنجان توضیح داد: در طی هفته گذشته این برنامه برای مدیران مقاطع ابتدایی، اول و دوم متوسطه، معاونین پرورشی، مشاورین، طرح امین و هر روز با دبیران پایه‌های اول تا ششم ابتدایی، عصرها نیز با والدین دانش‌آموزان، همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های ولی‌عصر(عج)، پیام نور و علوم پزشکی، طلاب حوزه‌های علمیه و پاسداران برگزار شد.
رمضانی ادامه داد: همچنین با حضور حجت‌الاسلام تراشیون مباحث آموزشی در حوزه تربیت فرزند و خانواده در مساجد و هیأت‌ها و بیش از ده ها مشاوره خصوصی برای افراد و فعالین تربیتی و بیش‌از ۵٠ جلسه آموزشی و سخنرانی برگزار و شب‌های قدر هر شب ۳ مسجد در سطح شهر و محلات نیز ایشان برنامه داشتند.
وی ضبط ۱۰ کلیپ از حجت‌الاسلام تراشیون برای پخش از سیمای مرکز کرمان و مشاوره خصوصی به افراد در طی مدت حضور این استاد حوزه علمیه و کارشناس خانواده در رفسنجان را یادآور شد.
معاون فرهنگی‌اجتماعی شهرداری رفسنجان تأکید کرد: با توجه‌به برنامه‌های متعدد این مشاور حوزه خانواده، اقامت یک‌هفته‌ای ایشان در رفسنجان و گستردگی برنامه‌های اجرا شده با حضور ایشان نشان‌دهنده اهتمام ویژه حوزه فرهنگی‌اجتماعی شهرداری به این مباحث است و امیدواریم این روند را در طول سال تداوم ببخشیم.
وی افزود: آموزش مستمر افراد اثرگذار مانند طلاب، اساتید دانشگاه، معلمین و… در حوزه ی خانواده و تربیت فرزند یکی از برنامه های بلند مدت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان است.

برچسب ها:
حجت الاسلام تراشیون رفسنجان همایش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان