بازدید مدیر مجتمع مس سرچشمه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 203899
بازدید مدیر مجتمع مس سرچشمه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

مدیر مجتمع مس سرچشمه به همراه جمعی از معاونین و مدیران مجتمع، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان از این دانشگاه بازدید کردند.

خانه » اسلاید شو » بازدید مدیر مجتمع مس سرچشمه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ بعد از ضیافت افطار در جلسه ای که در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد رضا رنجبرکریمی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ در دیداری که مقام معظم رهبری با شرکت‌های دانش بنیان داشتند، به فرموده ایشان تعداد شرکت های دانش بنیان باید امسال ۱۰۰ درصد افزایش یابد که در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان این خواسته مقام معظم رهبری عملی شد و تعداد شرکت های دانش بنیان این دانشگاه از رشد ۱۰۰ درصدی برخوردار شد به همین دلیل این دانشگاه به عنوان دستگاه برتر استان در تحقق شعار سال انتخاب گردید.

وی بعد از ارائه گزارشی از فعالیت های دانشگاه در حوزه پژوهشی بیان داشت: یکی از مسائل مهم برای کشور اعطای بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بااستعداد است.

رنجبرکریمی ادامه داد: ایجاد پارک علم و فناوری در رفسنجان هم می تواند اکوسیستم کارآفرینی دانش بنیان را کامل کند و نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار در رفسنجان داشته باشد و اگر مجتمع مس در این زمینه در کنار دانشگاه قرار بگیرد، در ایجاد اشتغال توسط شرکت های دانش بنیان تحولی عظیم رخ خواهد داد.

وی در خصوص راه اندازی آزمایشگاه مرجع صنایع در  دانشگاه گفت: قبلاً در مورد این موضوع صحبت شده و تفاهم نامه ای هم در این مورد ایجاد شده که نیاز به سرعت بیشتر دارد تا بتوان زودتر به جامعه و صنعت خدمات آزمایشگاهی استاندارد ارائه داد.

در ادامه حسین محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ضمن قول پیگیری درخواست های دانشگاه ولی عصر (عج) در زمینه های مختلف طبق روال کاری مجتمع مس اظهار داشت: در بحث آلودگی مس، نیازمند طرح ها و ایده های جدید هستیم و معتقدم اگر صنعت و دانشگاه در کنار هم قرار بگیرند مکمل هم هستند و تجربه کاری صنعت در کنار علم دانشگاهیان به نفع صنعت و دانشگاه است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا

    گل گهر سیرجان میره بیمارستان فوق تخصصی و بزرگترین پارک ابی را در سیرجان میسازه انوقت مجتمع مس رفسنجان هم میرود ورزشگاه برای کرمان میسازد از شاهکارهای پورابراعیمی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان