تیر ماه امسال با حضور 120 ناشر:

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران در رفسنجان

  • شناسه خبر: 20389
برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران در رفسنجان

نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران با حضور بیش از ۱۲۰ ناشر در رفسنجان بر گزار می شود. به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد، این رخداد بزرگ فرهنگی تابستان سال جاری با حضور ناشران برگزیده کشوری و نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در رفسنجان برگزار می شود. این نمایشگاه با […]

خانه » آخرین اخبار » برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران در رفسنجان

نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران با حضور بیش از ۱۲۰ ناشر در رفسنجان بر گزار می شود.

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد، این رخداد بزرگ فرهنگی تابستان سال جاری با حضور ناشران برگزیده کشوری و نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در رفسنجان برگزار می شود.

این نمایشگاه با هدف بسیج امکانات شهرستان برای برگزاری ، اطلاع رسانی و استفاده مطلوب اقشار مختلف از کتاب و کتابخوانی کار خود را آغاز کرده است.

بر اساس مصوبه ستاد برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران، این رخداد فرهنگی هفته اول تیر ماه در محل حسینیه ثار الله رفسنجان افتتاح و به مدت یک هفته فعال خواهد بود و علاقه مندان می توانندکتاب های موردنظر خود را با حداقل ۴۰ درصد تخفیف تهیه نمایند.

لازم به ذکر است، برای اولین بار نمایشگاه مطبوعات محلی شهرستان نیز در جوار نمایشگاه کتاب بر گزار می گردد که فرصت مناسبی برای نشان دادن عملکرد مطبو عات محلی شهرستان است.

برچسب ها:
ارشاد تخفیف تهران حسینیه ثاراله رفسنجان شهرستان فرهنگ کتاب مطبوعات ناشر ناشران نمایشگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان