رئیس اتاق اصناف رفسنجان خبر داد؛

بیش از ۱۵۰ مورد تخلف صنفی به تعزیرات رفسنجان معرفی شدند

  • شناسه خبر: 203875
بیش از ۱۵۰ مورد تخلف صنفی به تعزیرات رفسنجان معرفی شدند

رئیس اتاق اصناف رفسنجان گفت: طی دو ماه اخیر ۱۵۲ پرونده تخلف به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال تشکیل و جهت اعمال مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شده است.

خانه » اقتصادی » بیش از ۱۵۰ مورد تخلف صنفی به تعزیرات رفسنجان معرفی شدند

به گزارش خانه‌خشتی، حسین حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به دغدغه های مردمی، گستره فعالیت حوزه نظارتی در بحث تولید و توزیع و خدمات صنفی که بطور قطع بر معیشت همشهریان عزیز تاثیر گذار است، وسیع بوده است.

وی افزود: طرح تشدید بازرسی و نظارت اتاق اصناف به جدیت و با تمامی امکانات دنبال میشود.

حاجی زاده گفت: در شرایط ویژه قبل از عید تاکنون ،مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف از وظیفه خطیر نظارتی خود غافل نبوده و شرایط را برای فعالیت سوداگری و بهره برداری ناعادلانه عده ای اندک منفعت طلب سخت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طی دو ماه اخیر ضمن تشکیل تیمهای تخصصی بازرسی به طور شبانه روزی از تعداد پنج هزار مغازه بازرسی انجام شده که از این تعداد ۱۵۲ پرونده تخلف به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال تشکیل و جهت اعمال مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شده است.

رئیس اتاق اصناف رفسنجان گفت: بر خود لازم میدانیم در این راستا از اکثریت اصناف ،کسبه و بازاریان عزیزی که با ما همکاری داشته و مایحتاج مردم را با نهایت انصاف عرضه می نمایند کمال تشکر را داشته باشیم.

انتهای خبر/

برچسب ها:
اتاق اصناف رفسنجان اصناف رفسنجان تخلف تعزیرات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان