فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

سست‌تر شدن خانه غصبی رژیم صهیونیستی را نظاره‌گر هستیم

  • شناسه خبر: 203745
سست‌تر شدن خانه غصبی رژیم صهیونیستی را نظاره‌گر هستیم

فرماندار رفسنجان گفت:در آستانه روز جهانی قدس در شرایطی قرار داریم که سست‌تر شدن خانه غصبی رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت را نظاره گر هستیم.

خانه » سیاسی » سست‌تر شدن خانه غصبی رژیم صهیونیستی را نظاره‌گر هستیم

به گزارش خانه‌خشتی، حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره مساله‌ی فلسطین اظهار کرد: به فرموده‌ی ایشان امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است، حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله‌ی فلسطین. امروز مبارزه‌ی با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است، مبارزه با نظام سلطه است.

وی افزود: در آستانه روز جهانی قدس در شرایطی قرار داریم که سست‌تر شدن خانه غصبی رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت را نظاره‌گر هستیم.

رضایی گفت: با اتفاقاتی که در سرزمین‌های اشغالی رخ داده، مقاومت بی‌نظیر جبهه مقاومت بیشتر از همیشه برای مردم دنیا نمایان شده است.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: این رژیم به پایان عمر خود حتی زودتر از وعده صادق امام خامنه‌ای (مدظله‌‌العالی) درباره پایان عمر این رژیم غاصب در ۲۵ سال آینده، نزدیک‌تر شده و آزادی فلسطین به یاری خداوند در آستانه‌ی تحقق است.

وی تصریح کرد: فلسطین به عنوان آرمان جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامی ایران این روزها نیازمند حمایت تمامی مردمان آزاده جهان است که سلطه و غصب سرزمین دیگران و آوارگی یک ملت اصیل را نمی‌پذیرند و دخالت قدرت‌های بیگانه در منطقه و حمایت از یک رژیم غاصب، جعلی و وحشی برای تداوم سلطه در منطقه را رد می‌کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: در آستانه این روز بزرگ که یادگار و ابتکار امام راحل(ره) است در لبیک به بزرگ مبارز آزادی قدس شریف امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با دعوت از تمامی مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می‌کنیم در این راهپیمایی در کنار مردم برای آزادی فلسطین از دست غاصبان صهیونیستی را فریاد خواهیم زد.

گفتنی است راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رفسنجان جمعه ۲۵ فروردین از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان بسیج به سمت مصلی نماز جمعه این شهر برگزار می شود.

انتهای خبر/

برچسب ها:
رژیم صهیونیستی روز قدس فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان