بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان به مناسبت روز قدس

  • شناسه خبر: 203741
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان به مناسبت روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان به مناسبت روز قدس در ماه مبارک ۱۴۰۲ بیانیه صادر کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان به مناسبت روز قدس

به گزارش خانه‌خشتی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان به مناسبت بزرگداشت روز قدس در ماه مبارک ۱۴۰۲ بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ (اسرا / آیه ۱)

امروز مساله‌ فلسطین شاخص میان دو وضعیت«پایبندی»و یا«ضدیت»با اصول انسانی است. «امام خامنه‌ای (مدظله العالی)»

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگرکشور‌های اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.
بروز وقایع جهانی اخیر به ویژه حمایت اروپاییان از مردم اوکراین و غفلت جهانی از مسئله۷۵ساله فلسطین! و اعتراضات و ناآرامی های اخیر در رژیم صهیونستی،اهمیت بزرگداشت این روز بزرگ را بیش از پیش نموده و نیازمند تحول در رویکرد‌ها و اقدامات معطوف به این رخداد بزرگ و تعیین کننده جهانی است.از زمان اشغال سرزمین فلسطین تا کنون بسیاری این واقعیت را گوشزد کرده‌اند که مسئله اشغال سرزمین فلسطین، موضوع یک ملت و دولت یا یک قوم و قبیله نیست بلکه شراره‌های شری آشکار است که دامان انسان و انسانیت را گرفته و حدود آن در گستره‌ی یک جغرافیای خاص محدود نخواهد شد.
جهان اسلام در سایه بیداری اسلامی که مرهون میراث گرانسنگ معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) محقق شده است، باید نشان دهند که مصمّم به بازگشت به سنّت‌های شکوهمند اسلام و در رأس آن، وحدت مسلمانان هستند. اگر تنها بخشی از امکانات جهان اسلام در این مسیر به کار گرفته شود، قطعاً شاهد زوال و نابودی رژیم منفور صهیونیستی خواهیم بود. دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ماست.

رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می‌دیدند با روش همیشگی خود، ناجوانمردانه نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان جبهه مقاومت نابودی این غده سرطانی، تسریع بخشیده شده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجوی شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مقاومت به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی(رضوان الله تعالی علیه) از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان رفسنجان دعوت می‌کند تا در مراسم راهپیمایی روز قدس که در روز جمعه ۲۵ فروردین ساعت ۱۰:۳۰ از میدان بسیج به سمت مصلای امام خامنه‌ای برگزار می شود شرکت نمایید.

انتهای خبر/

برچسب ها:
رفسنجان، اخبار رفسنجان روز جهانی قدس قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان