بروزرسانی و اورهال کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری رفسنجان پس‌ از یک‌دهه

  • شناسه خبر: 203735
بروزرسانی و اورهال کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری رفسنجان پس‌ از یک‌دهه

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با اعلام خبر بروزرسانی و اورهال کارخانه آسفالت این سازمان پس‌ از یک‌دهه، از مزایای آن در جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و افزایش چشم‌گیر کیفیت آسفالت یاد کرد.

خانه » آخرین اخبار » بروزرسانی و اورهال کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری رفسنجان پس‌ از یک‌دهه

به‌گزارش خانه خشتی، سعید قندی اظهار کرد: در سال گذشته به لطف خداوند و نظر مساعد مدیریت شهری و شورای محترم اسلامی شهر توانستیم کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری رفسنجان را بعد از چندین سال اورهال انجام داده و وسایل مورد نیاز آن مجموعه از جمله بگ‌فیلتر، سیکلون، الواتور فیلتر و… با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال خریداری و نصب گردد.

وی عنوان کرد: بگ‌فیلتر دستگاهی است که به عنوان یک سیستم فیلتراسیون برای جمع‌آوری گرد‌و‌غبار ایجاد شده در حین کار و برای جلوگیری از آلودگی هوا، دود و مواد ناشی از سوخت مشعل، گرد‌و‌غبار و بخار آب استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: کیسه‌های مورد استفاده در این دستگاه به گونه‌ای طراحی و دوخته شده‌اند که می‌توانند گرد‌و‌غبار معلق در فضای فیلتر کیسه‌ای را در حدود یک میکرون جذب کرده و بین ۹۵ تا ۹۹ درصد هوای بدون گرد و غبار را به بیرون هدایت کنند.

قندی توضیح داد: بگ‌فیلتر(فیلتر کیسه‌ای) نصب شده دارای ۳۳۰ کیسه و از نوع هوای معکوس می‌باشد، استفاده از سیکلون سانتریفیوژ دو واحدی به منظور جداسازی مناسب غبار از هوا که تحت تاثیر دوران جریان هوا ذرات غبار از هوا جدا شده و به محفظه ته نشینی وارد می‌شوند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با یادآوری معضل آلودگی آب و محیط‌زیست در کشور، خاطرنشان کرد: فیلتر کیسه‌ای نیاز به مصرف آب جهت تصفیه غبار ندارد و از انتشار غبار در محیط در فرآیند پخت آسفالت جلوگیری می‌کند و همچنین استفاده از فیلر موجود در مصالح در فرایند تولید آسفالت باعث افزایش چشم‌گیر کیفیت آسفالت از همه مهمتر کاهش مصرف قیر در تولید می‌شود.

برچسب ها:
بروزرسانی رفسنجان شهرداری رفسنجان کارخانه آسفالت شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان