به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی؛

نمایش فیلم‌های حوزه هنر انقلاب اسلامی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 203661
نمایش فیلم‌های حوزه هنر انقلاب اسلامی در رفسنجان

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برپایی بیش از ده ها عنوان برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی همزمان با ایام شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی خبر داد.

خانه » اسلاید شو » نمایش فیلم‌های حوزه هنر انقلاب اسلامی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ سیدمحسن سجادی با اعلام این خبر افزود: با توجه به نامگذاری بیستم فروردین ماه به عنوان سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و نظر به اهمیت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، ضرورت دارد مؤلفه های هنر انقلابی در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه هنر انقلابی همواره موردتأکید مقام معظم رهبری بوده و باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: برنامه ریزی برای اجرای محتوای اثربخش، غنی و خلاقانه با تکیه بر حمایت از هنرمندان بومی سرلوحه اقدامات معاونت هنری شهرداری رفسنجان قرار دارد.

سجادی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی با محوریت معاونت هنری شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج هنرمندان و فرهنگسرای رسانه از بیستم فروردین ماه ۱۴۰۲ آغاز می شود.

معاون هنری شهرداری هم چنین از دیدار با حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان خبر داد و تصریح کرد: گلباران قبور مطهر شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده شهیدان هنرمند از اهم برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در رفسنجان است.

وی هم چنین از دیدار با مفاخر و پیشکسوتان هنر خبر داد و گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی نمایشگاه تصاویر و گزیده سخنان رهبری در گالری شهر کتاب گلستان امین برپا می شود.

سیدمحسن سجادی با اشاره به نمایش فیلم های حوزه هنر انقلاب همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: به همین مناسبت نمایشگاه آثار منتخب مسابقه عکس «مسیر پیروزی» ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در فرهنگسرای جوان برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته هنر انقلاب اسلامی تئاتر خیابانی در سطح شهر اجرا خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با موضوع آزاد و اجرای سرودهای دانش آموزی در سطح شهر، برپایی محفل خاطرات انقلاب و نمایش مستند قهرمانان معمولی در تلویزیون های شهری بوستان ها از دیگر برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان