فرماندار رفسنجان خبر داد؛

بیش از یک میلیون تردد نوروزی در رفسنجان ثبت شد

  • شناسه خبر: 203627
بیش از یک میلیون تردد نوروزی در رفسنجان ثبت شد

فرماندار رفسنجان گفت: در ایام نوروز امسال از اواخر اسفند تا ۱۳ فروردین، بیش از یک میلیون تردد در جاده های شهرستان ثبت شد.

خانه » آخرین اخبار » بیش از یک میلیون تردد نوروزی در رفسنجان ثبت شد

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی بیان کرد: محورهای اصلی شامل رفسنجان-باغین، رفسنجان- انار، رفسنجان-زرند، رفسنجان-نوق و رفسنجان-سرچشمه بوده که در مجموع به طور میانگین روزانه ثبت ۳۳ هزار و ۵۶۲ تردد ورودی در این ایام صورت گرفته و نیز تردد خروجی روزانه هم از این محورها طی ایام نوروز ۳۳ هزار و ۴۹۸ وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

 

وی تصریح کرد: کل وسیله های نقلیه سبک و سنگین که از این محورها تردد داشته اند بیش از یک میلیون وسیله بوده که از این میزان بیش از ۴۴۲ هزار تردد وسیله نقلیه به شهرستان وارد شده و نیز تعداد ۵۲۶ هزار و ۷۴۹ وسیله نقلیه هم از شهرستان خارج شده است.

 

رضایی ادامه داد: در ایام نوروز امسال جاده رفسنجان- باغین نظیر سال های گذشته بیشترین تردد را به خود اختصاص داد و با بیش از ۱۵۴ هزار تردد، بیش از ۴۲ درصد کل ترددهای شهرستان مربوط به این مسیر بود.

 

فرماندار رفسنجان گفت: مسافران نوروزی جهت استفاده از ایام تعطیلات نوروزی و بازدید از اماکن و ابنیه های تاریخی و جاذبه های گردشگری از سراسر کشور از جمله تهران، تبریز، مشهد، یزد، اصفهان، سیستان و بلوچستان و غیره شهرستان رفسنجان را انتخاب کردند.

 

قابل ذکر است طرح نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه داشت.

 

انتهای خبر/

برچسب ها:
تردد نوروزی رفسنجان مسافر نوروز 1402
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان