دیدار رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) با مدیر جدید مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان

  • شناسه خبر: 203622
دیدار رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) با مدیر جدید مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان

رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) با مدیر جدید مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان دیدار و گفتگو کرد.

خانه » اجتماعی » دیدار رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) با مدیر جدید مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به همراه معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه و مدیر پردیس فناوری رفسنجان با روح الله ابوالهادی مدیر جدید مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان دیدار و گفتگو کردند.

رضارنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به شعار سال جدید یعنی کاهش تورم و رشد تولید اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم به هدف این شعار در سال جاری برسیم باید بین دانشگاه و این مرکز هماهنگی و هم افزایی بیشتری ایجاد کنیم.

وی گفت: دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در سال گذشته در بین همه دستگاه های اجرایی استان، رتبه اول را در تحقق شعار سال کسب کرد و این به دلیل اقدامات خوبی که در جهت رشد شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور انجام داده ایم است.

رنجبرکریمی بیان داشت: یک پتانسیل خیلی خوب در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان از لحاظ تعداد اعضای هیأت علمی و امکانات آزمایشگاهی وجود دارد که با همکاری و هماهنگی مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری می تواند با تقویت اکوسیستم فناوری، مشکل بیکاری را در شهر رفسنجان تا حد زیادی برطرف کند.

وی به توانایی دانشگاه در رفع نیازهای مربوط به قطعات مورد نیاز صنعت مس اشاره کرد و عنوان داشت: در این دانشگاه اساتیدی در رشته های مختلف حضور دارند که می توانند مواد شیمیایی مورد نیاز مس و همچنین مهندسی معکوس قطعات مورد نیاز مس را به خوبی انجام دهند.

روح الله ابوالهادی مدیر مرکز شتابدهنده شهید ستاری نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: مجموعه مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری، هر گونه همکاری که بتواند با دانشگاه در جهت حمایت از واحدهای فناور انجام دهد، در خدمت این واحدها است و این کار را وظیفه خود می داند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه ولیعصر رفسنجان مرکز شهید ستاری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان