دوی امدادی به مسافت ۳۰ کیلومتر در نیمه شعبان

  • شناسه خبر: 203216
دوی امدادی به مسافت ۳۰ کیلومتر در نیمه شعبان

دوی امدادی به مسافت ۳۰ کیلومتر از محل شهدای گمنام امام خمینی در نیمه شعبان با همکاری کاروان ورزشی رهروان مکتب حاج قاسم رفسنجان برگزار شد.

خانه » اخبار ویژه » دوی امدادی به مسافت ۳۰ کیلومتر در نیمه شعبان

به گزارش خانه خشتی به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) کاروان ورزشی رهروان مکتب حاج قاسم سلیمانی رفسنجان مسافت ۳۰ کیلومتری را از مرقد شهدای گمنام تا گلزار شهدای هرمزآباد دویدند و قبور شهدا را در طول مسیر گلباران کردند.

محمدرضا باقری نماینده این تیم ورزشی ۲۰ نفره در این آیین اظهار کرد: این تیم در سوم شعبان به مناسبت روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) مسیر ۷۵ کیلومتری را از مرقد مطهر شهید گمنام شهرک یادگار امام تا مرقد شهید حاج علی محمدی پور در دقوق آباد نوق را دوی امدادی شرکت کردند و در طول مسیر هم مزار شهدا از جمله شهید ملایی، شهدای گمنام اسماعیل آباد، امامزاده سید جلال الدین اشرف و امامزاده بهرمان نوق را زیارت کردند.

وی افزود: در نیمه شعبان نیز مسافت ۳۰ کیلومتری را این دوندگان از محل شهدای گمنام مسجد امام خمینی تا مزار شهدای هرمزآباد را با پای پیاده طی کردند و در طول مسیر مرقد شهدای محمدآباد دهنو، لاهیجان، کوثرریز، همت آباد آگاه و هرمز آباد را گلباران کردند.

باقری بیان کرد: در آخر این تیم میهمان جشن امام زمان در هرمز آباد بود و در این جشن از ورزشکاران تجلیل به عمل آمد، البته این دوی امدادی را اداره ورزش و جوانان شهرستان، بخشداری مرکزی و هیئت ورزش های بومی، عشایری و روستایی حمایت کردند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه قرار است این دوی امدادی در بعد از ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ به مسافت ۱۰۰ کیلومتر از رفسنجان تا امامزاده محمدصالح انار برگزار شود خاطرنشان کرد: قرار گذاشتیم در مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز مسافت ۲۰۰۰ کیلومتری از مزار این شهید تا بغداد محل شهادت حاج قاسم بدویم و این امر مستلزم حمایت مسئولین است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان