همزمان با روز جانباز؛

برگزاری آیین بزرگداشت جانبازان در رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 203109
برگزاری آیین بزرگداشت جانبازان در رفسنجان + عکس

بمناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) آیین بزرگداشت جانبازان در رفسنجان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » برگزاری آیین بزرگداشت جانبازان در رفسنجان + عکس

به گزارش خانه خشتی، به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز شب گذشته پنجم اسفندماه ۱۴۰۱ مراسم آیین بزرگداشت مقام جانبازان به همت هیئت امنای مسجد الزهرا(س) و بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسجد الزهرا(س) رفسنجان برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین عسکری امام جمعه، دکتر احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان، شهردار، فرماندار، مصطفی دهقان رجبی ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران رفسنجان و جانبازان گرانقدر رفسنجان و خانواده هایشان برگزار شد.

مصطفی دهقان رجبی ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و روز جانباز بیان کرد: جهاد و ایثار در راه خدا و جانبازی در این مسیر جایگاه بسیار والایی است و شما بزرگواران اعتقاد و آنچه را که در دل دارید در عمل هم به همه اثبات نمودید.

وی افزود: بنده کمال تشکر و قدردانی را از خانواده های جانبازان دارم چرا که آسیب ها و سختی های جانبازان قطعا متوجه خانواده محترم آن ها هم هست.

احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان نیز در این آیین، بیان کرد: تمامی اهل بیت(ع) از بصیرت بالای حضرت ابوالفضل(ع) صحبت و تعریف کردند. ایشان با وجود آن هجمه نیرو، جنگ روانی و پیروزی ظاهری باطل علیه امام حسین(ع) و هدف مقدس شان کنار حضرت اباعبدالله(ع) ایستادند و لحظه ای در دفاع از حق دست از تلاش نکشیدند.

وی افزود: در شناخت شمر زمانه و جدایی مرزهای خود از این باطل قطعا بهترین الگو برای ما حضرت ابوالفضل العباس(ع) هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عسکری امام جمعه بیان کرد: شما جانبازان گرامی، به وظیفه خود جامه عمل پوشیدید و وظیفه خود را در عمل به بهترین شکل ممکن انجام دادید.

وی افزود: حضرت عباس(ع) حتی بعد از قطع دستشان ، فرمودند «دست مرا قطع کردید اما به خدا سوگند تا زنده ام از دینم دفاع خواهم کرد».
عسکری گفت: در نظر داشته باشید در این شعار بصیرت، شجاعت و سیاست، رضا و قضای الهی هست و بهترین الگو، حضرت عباس(ع) و شعار ایشان است.

گفتنی است، بیان خاطرات تعدادی از جانبازان و اجرای گروه سرود دختران و پسران امام زمان (عج) پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بزرگداشت رفسنجان روز جانباز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان