نماینده مردم رفسنجان:

 تحریم نماینده‌ای از یک شهر کوچک یعنی باقی تحریم‌ها هم آبکی است

  • شناسه خبر: 203019
 تحریم نماینده‌ای از یک شهر کوچک یعنی باقی تحریم‌ها هم آبکی است

نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: من نماینده شهری هستم که یک پانصدم ایران است و یکی از شهرهای کوچک را من نمایندگی می‌کنم و مردم می فهمند که وقتی جلالی تحریم شده، پس همه این تحریم‌ها آبکی است.

خانه » سیاسی »  تحریم نماینده‌ای از یک شهر کوچک یعنی باقی تحریم‌ها هم آبکی است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی، درباره تحریمش از سوی اتحادیه اروپا گفت: وقتی که کاری که انجام می شود می بینیم که آن هیچ  اثر عینی وعلمی و واقعی ندارد این ارزش کار آنها را پائین می آورد. مثلا یک زمان می‌گویند رئیس جمهور یا رئیس سپاه تحریم شد.

وی افزود: من نماینده شهری هستم که یک پانصدم ایران است و یکی از شهرهای کوچک را من نمایندگی می‌‎کنم و مردم می فهمند که وقتی جلالی تحریم شده، پس همه این تحریم‌ها آبکی است. وقتی کسی را که هیچگونه سفر خارجی ندارد، کار اقتصادی و وارداتی ندارد و  در حوزه بین المللی هیچگونه نقشی ندارد تحریم می کنند این پیام را می رساند که این کار بی ارزشی است.

جلالی بیان داشت: نکته دوم اینکه اتحادیه اروپا و آمریکایی‌ها از فضای واقعی به فضای توهمی کوچ می کنند و وقتی انسان در دنیای واقعی به آرمان خود نرسد، در خواب سعی می کند به آن چیزی که می خواهد برسد ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه.

جلالی افزود: وقتی اینها نمی توانند در فضای واقعی با ایران قوی مواجه شوند، به فضای خیالی کوچ می کنند که در اینجا محدودیت مکانی و زمانی  و ابزار و امکانات ندارد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس تاکید کرد: به نظرم اینها باید واقع نگر باشند و در واقعیت سیر کنند. ۳-۴ نفر در ایران می خواهند پول بگیرند و مزدور هستند لیستی تهیه می‌کنند و می بینند فلان خانم مسئول زندان زنان کرج است و اسمش را به رجوی می دهند و او برای اینکه امکانات بگیرد می گوید اینها تحریم شوند و چند نفر در این مسیر نان می خورند.

این نماینده مجلس بیان داشت: کسی که از ایران گزارش می کند و منافقینی که آنجا تشکیلات خود را می چرخانند، اسامی را به اتحادیه اروپا می دهند و می خواهند کارشان خروجی داشته باشند که این خروجی باعث تحریم این انسان‌ها می شود چون اینها واقع گرا نیستند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تحریم جلالی نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسنی

    این استدلال ! منطقی نیست .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان