امام جمعه موقت رفسنجان:

حضور گسترده مردم در یوم الله ۲۲ بهمن جلوه ای از اقتدار و نماد لطف الهی بود

  • شناسه خبر: 202990
حضور گسترده مردم در یوم الله ۲۲ بهمن جلوه ای از اقتدار و نماد لطف الهی بود

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: حضور گسترده مردم در یوم الله ۲۲ بهمن جلوه ای از اقتدار جمهوری اسلامی و شکستی بر محاسبات دشمن بود.

خانه » اجتماعی » حضور گسترده مردم در یوم الله ۲۲ بهمن جلوه ای از اقتدار و نماد لطف الهی بود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی با اشاره به عید مبعث، اظهار کرد: نعمت های زیادی شامل حال انسان هاست، اما به تعبیر قرآن هیچ نعمتی به بزرگی نعمت نبوت و امامت نیست.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم به بحث و نقش امامت تاکید کرد و با بیان اینکه انقلاب واقعی را پیامبر اسلام  به سرانجام رساند، افزود: امام علی (ع) در خطبه ۹۵ نهج الابلاغه به جایگاه امامت تاکید دارند و می فرمایند” خدا پیامبر اسلام را در هنگامی مبعوث کرد که جهالت و فتنه ها بر مردم غلبه کرده بود و تکبر و خودبینی و جهالت و نادانی آنان را در حیرت فرو برده و زندگی زلت بار بر آنها چیره گشته بود و پیامبر با اخلاق، رفتار و موعظه آنها را به سوی سعادت دعوت کرد”.

وی از حضور پرشکوه مردم در یوم الله ۲۲ بهمن امسال قدردانی کرد و گفت: این راهپیمایی جلوه از اقتدار جمهوری اسلامی و شکستی بر محاسبات دشمن بود، بدون تردید این حضور نماد لطف الهی و عنایات مهدی موعود (عج) و تاثیر خون پاک شهیدان مخصوصا شهدای امنیت است. علی رغم پیش بینی های دشمن، اما حضور مردم بخصوص دهه نودی ها در راهپیمایی چشمگیر بود.

امام جمعه موقت رفسنجان با اشاره به سالروز قیام مردم آذربایجان علیه رژیم شاه، خاطرنشان کرد: در چهلم شهدای مردم قم، مردم آذریابجان قیام کردند و آتش انقلاب را شعله ور ساختند.

وی با اشاره به اول اسفند ۱۳۶۴ سالروز شهادت نماینده امام راحل در سپاه پاسداران حجت الاسلام محلاتی و روز روحانیت، یادآور شد: شهادت این مرد بزرگ را به عنوان عنوان روز روحانیت و دفاع مقدس نامیدند.

حسینی عنوان کرد: بدون شک نقش روحانیون پیرو خط ولایت در طول دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست گواه این موضوع خیل شهادت روحانیت است  که بیش از ۳ هزار روحانی در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده اند.

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری خطبه ها نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان