صنعت هوانوردی پیشران توسعه و صنعت است/ ساماندهی پروازهای فرودگاه رفسنجان

  • شناسه خبر: 202721
صنعت هوانوردی پیشران توسعه و صنعت است/ ساماندهی پروازهای فرودگاه رفسنجان

رئیس سازمان هواپیمایی کشور از برنامه ریزی راهبرد چهارگانه هواپیمایی و ارتقا و راه اندازی پروازها خبر داد و گفت: امروز اعتقاد داریم صنعت هوانوردی پیشران توسعه و صنعت است.

خانه » آخرین اخبار » صنعت هوانوردی پیشران توسعه و صنعت است/ ساماندهی پروازهای فرودگاه رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ محمدمحمدی رئیس سازمان هواپیمایی کشور در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان  اظهار کرد: حضور میلیونی مردم غیور، باطل سحر همه نیرنگ ها و فتنه هایی شد که دشمنان قسم خورده اسلام با همه اتاق های فکری شان تنظیم کرده بودند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در بخش اعظم تکنولوژی روز دنیا پیشگام است نرخ رشد سرعت علمی ما بی نظیر است ایران در حوزه  فضا در رده چهار کشور برتر دنیا قرار دارد و در ماهواره و موشک کاملا بومی‌سازی داریم و در اکثر صنایع در موضوع هایتیک پیشرو هستیم،

محمدی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ بلند مقاومت در همه کشورهای مسلمان طنین انداز است اما دشمنان علیه ایران برنامه ریزی می کنند؛ اما با بصیرت و نگاه عمیق می شود این مسائل را درک کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد: دشمنان همه اتاق های فکر و رسانه های خودر را بکار گرفته اند، یک جنگ تمام عیار ترکیبی از از مهرماه امسال علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند اما فکر نمی کردند که جمهوری اسلامی تا ۲۲ بهمن دوام بیاورد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه امیدآفرینی و توانمندی ها می تواند به عنوان استراتژی مهم و راهبردی برای مردم کشور باشد، گفت: به فضل خداوند و مردم دستاوردهای انقلابی و زیرساخت های در حوزه های مختلف زیاد است.

محمدی بیان کرد: دشمنان  با همه ابزارهایشان فکر می کنند و رسانه های خود را در اختیار گرفتند؛ بزرگنمایی کردند و فریب دادند، اما سنت الهی جور دیگری رقم خورد.

وی افزود: شهید سلیمانی بعنوان میراث گرانبهای استان است  که با خدمت به مردم و  ایثار و فداکاری به عنوان یک الگو در کل جهان اسلام مطرح است.

محمدی گفت: در حوزه هوایی آمریکا از ابتدای آبان ماه ۵۸ تمامی تحریم هایی را علیه ایران و صنعت هوایی انجام دادند و همیشه پیش بینی آنها این است که نتوانیم در این حوزه پیشرفت کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور از برنامه ریزی راهبرد چهارگانه هواپیمایی و ارتقا و راه اندازی پروازها خبر داد و گفت: امروز اعتقاد داریم صنعت هوانوردی پیشران توسعه و صنعت است، امید است خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

وی در خصوص انجام پروازهای منظم از فرودگاه رفسنجان قول مساعد داد و افزود: در ابتدای سال ۱۴۰۲ پروازهای راهبردی و قبل از پایان امسال پروازهای عتبات عالیات را اجرا کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه در رفسنجان در حوزه راه فعالیت های خوبی انجام شده که بخشی انجام و مابقی در حال انجام است، گفت: در حوزه نهضت ملی با تملک ملی تا پایان سال تکلیف زمین ها مشخص می شود قریب به دو میلیون نفر واگذاری زمین پیش بینی شده است تا نهضت ملی را به سرعت خوبی پیش ببریم.

وی یادآور شد: در حوزه آب، انتقال آب خلیج فارس و الحاق آن به رفسنجان با اعتبار دو هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که عملیاتی می شود.

منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رئیس سازمان هواپیمایی کشور رفسنجان یوم الله 22 بهمن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان