شهردار رفسنجان:

بگذارید مردم واقعیت را بدانند / می‌خواستم بدون حاشیه کار کنم اما نگذاشتند+ اسناد

  • شناسه خبر: 202562
بگذارید مردم واقعیت را بدانند / می‌خواستم بدون حاشیه کار کنم اما نگذاشتند+ اسناد

شهردار رفسنجان درخصوص پروژه دوبانده‌سازی خیابان پرستار توضیحاتی ارائه داد.

خانه » اسلاید شو » بگذارید مردم واقعیت را بدانند / می‌خواستم بدون حاشیه کار کنم اما نگذاشتند+ اسناد

به گزارش خانه خشتی؛ مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مطالبات شهروندان در زمان ورود من بهشهرداری رفسنجان باز گشایی گره ترافیکی بلوار طالقانی بود که پس بررسی های کمیته فنی طرح دوبانده کردن خیابان جمهوری وپرستار مطرح شد که با آب منطقه ای کرمان نامه نگاری لازم را انجام دادیم و در نهایت آب منطقه ای بیان کرد برای اجرای این طرح بایداز مشاوره مورد تایید آب منطقه ای استان کرمان و وزارت نیرو مشاوره های لازم را بگیرید.

شهردار رفسنجان افزود: آب منطقه کرمان، شرکت ایده پردازان را معرفی کرد که مطالعات لازم در راستای ساماندهی رود خانه شور وصادق آباد برای اجرای پروژه‌ی دوبانده کردن خیابان پرستار و جمهوری تحت نظر شرکت ایده پردازان انجام شود که در تاریخ ۱۸ادیبهشت ماه ۱۴۰۱ مجوز اجرای پروژه از سوی آب منطقه ای به شهرداری رفسنجان ارسال شد.

مجید کهنوجی بیان کرد: متاسفانه اجرای پروژه با سیل رفسنجان همراه شد که بعد از سیل و خسارت های بسیاری که به رفسنجان واردشده بود ما از آب منطقه ای استان بدلیل قصور و ترک فعل های متعدد که موجب ورود آب به داخل شهر شده بود شکایت کردیم که اگرآب منطقه ای اقدامات لازم را انجام داده بود به شهر رفسنجان خسارت وارد نمی‌شد.

وی افزود: بعد از شکایت شهرداری رفسنجان، آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه که شما طبق نظر ناظر کار نمیکنید جلوی پروژه‌‌ را گرفتکه ما گفتیم پروژه تحت نظر ناظر مورد تایید شما در حال اجراست اگر ایرادی وجود دارد بیان کنید.

شهردار رفسنجان تاکید کرد: جلسه ای با حضور معاونت عمرانی استاندار، فرماندار رفسنجان، مدیر و کارشناسان شرکت آب منطقه ایکرمان تشکیل شد که ما باز گفتیم ایراد کار را بیان کنید که بهانه تراشی کردند تا در پایان گفتند شکایتتان را از آب منطقه ای پس بگیریدکه من گفتم چرا دغدغه شکایت را دارید بگذارید مردم واقعیت را بدانند و نهایتا ما بنا به خواهش آب منطقه ای و وساطت معاون استاندارو اینکه اجرای پروژه بیشتر از این با تاخیر مواجه نشود شکایت را پس گرفتیم.

مجید کهنوجی در ادامه گفت:‌ من دوست داشتم بدون حاشیه کار کنم اما نگذاشتند. من بخاطر افکار عمومی اسناد و مدارک لازم را کهپروژه‌ی دوبانده کردن خیابان پرستار و جمهوری مجوز داشته است را منتشر میکنم و نمیدانم آقای رشیدی چگونه به زیر مجموعه خوداجازه میدهند که اینگونه مصاحبه کنند.

وی افزود: البته در تماسی که من با آقای رشیدی داشتم بیان کرد مصاحبه ای انجام نشده است که من گفتم مگر میشود و در آن تماسقرار شد تکذبیه منتشر کنند که منتشر نکردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان