سردار کاجی:

انتقام خون حاج قاسم نزدیک است / دنیا تشنه معارف شهدای ماست

  • شناسه خبر: 201933
انتقام خون حاج قاسم نزدیک است / دنیا تشنه معارف شهدای ماست

روایتگر دفاع مقدس گفت: انتقام خون حاج قاسم نزدیک است، اسرائیلی ها از منطقه فرار خواهند کرد، امروز دنیا تشنه معارف شهدای ماست و این معارف در جبهه مقاومت دست به دست می شود.

خانه » سیاسی » انتقام خون حاج قاسم نزدیک است / دنیا تشنه معارف شهدای ماست

به گزارش خانه خشتی، حسین کاجی از راویان دفاع مقدس امروز در مراسم یادواره شهدای شهرستان رفسنجان و بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در معراج الشهدا حسینیه ثارالله رفسنجان اظهار کرد: امروز دور هم جمع شدیم تا از اخلاص شهدای شهرستان رفسنجان بگوییم، در دفاع مقدس هیچ عملیاتی مهمی را سراغ نداریم که رد پای بچه های رفسنجان را در کنار حاج قاسم ندیده باشیم.

وی افزود: سرداران حماسه آفرینان این خطه و شهدای این شهرستان ما را جمع کردند تا حال ما را خوب کنند و بگویند امیدوار باشیم.

کاجی به ذکر خاطراتی از شهدای دفاع مقدس پرداخت و گفت: ما به دروازه های کفر رسیدیم و خون شهدا اثر کرده است، دستاوردهای شهدای امروز در منطقه هویداست.

وی تصریح کرد: یک روز امام راحل فرمودند این جنگ بیداری در آفریقا در پی خواهد داشت و امروز میبینیم شیخ زکزاکی ۲۵ میلیون شیعه را در آنجا کرد.

سردار کاجی بیان کرد: جمهوری اسلامی و حاج قاسم تنها در نوار غزه ۵۰ هزار طرفدار دارد و ۱۲۰ هزار بسیجی در لبنان می جنگند، اثرات خون های شهدای دفاع مقدس را امروز باید در سوریه، یمن و غزه ببینیم.

وی خاطر نشان کرد: انتقام خون حاج قاسم نزدیک است، اسرائیلی ها از منطقه فرار خواهند کرد، امروز دنیا تشنه معارف شهدای ماست و این معارف در جبهه مقاومت دست به دست می شود.

وی افزود: ما هنوز شهید شناسی را شروع نکردیم و نگفتیم پیامبر خود را وقف شهدا کردند، ۱۴۰۰ سال پیش در جنگ احد در مدینه حضرت زهرا یادواره شهدا برگزار کرد، راهیان نور و سیل جمعیت به سوی مزار حاج قاسم کار مانیست، حضرت زهرا پنج کیلومتر را برای زیارت شهدای احد طی می‌کردند.

کاجی خاطر نشان کرد: شهدا زنده و حاضر و ناظر هستند و ما را دعا می کنند، در جامعه امروز این باور باید جاری شود.

وی افزود: معرفت ما به شهدا کم است، اگر گوش و چشم ما گناه نکند صدای شهدا را می شنویم.

سردار کاجی خاطرنشان کرد: چه شد حاج قاسم به این جایگاه رسید و فرمانده دل‌ها شد، حاج قاسم باورش شد که شهدا زنده اند و از ظرفیت شهدا استفاده کرد، در زندگی شهدا را فراموش نکرد، پیام یادواره هم همین است.

وی بیان کرد: حاج قاسم در لباس احرام شهدا را فراموش نکرد و شب عملیات کربلای پنج را یاد کرد، این حاج قاسم که آمریکا از او می ترسد در فراق شهدا عجیب گریه میکرد.

کاجی گفت: حاج قاسم سلیمانی با دیگر سرداران به این خاطر فرق پیدا کرد که صدای شهدا در گوشش گم نشد و صدای شهدا یعنی صدای خدا و اهل بیت(ع)، حاج قاسم برای همه نوع آدمی جذاب بود، شهدا استاد حاج قاسم بودند که این نتیجه اش شد.

وی تصریح کرد: ما هم باید شهدا را ناظر و حاضر بدانیم، شهدا هوای این کشور را دارند، به قله ظهور میرسیم ، هواسمان پرت نشود، نگاهمان به لب رهبر باشد تا به خیمه امام زمان برسیم.

خبر از مریم مرادی

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتقام سردار سلیمانی سردار کاجی یادواره شهدای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان