فرمانده سپاه حضرت رسول کرمان در مراسم بزرگداشت 9 دی مطرح کرد؛

ولایت فقیه خنثی کننده فتنه هاست

  • شناسه خبر: 201870
ولایت فقیه خنثی کننده فتنه هاست

فرمانده سپاه حضرت رسول کرمان گفت: خنثی کردن فتنه ها در سالهای قبل توسط ولایت فقیه صورت گرفت و ولایت فقیه خنثی کننده فتنه هاست، صحنه را به دست میگیرند و آب بر آتش فتنه می ریزند و دشمن هم این را می داند.

خانه » سیاسی » ولایت فقیه خنثی کننده فتنه هاست

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ علی سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) کرمان امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) رفسنجان با گرامیداشت این حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: اتفاقات امسال و سال ۸۸ به عنوان فتنه بزرگ نقاط مشترکی داشت اما در ماجراهای امسال دشمن با توان بیشتر و بصورت جنگ ترکیبی وارد شد.

وی افزود: در وقایع امسال دفاع مقدس تکرار شد، همه کشورها علیه جمهوری اسلامی به میدان آمدند حتی برخی کشورهای همسایه هزینه کردند.

سلطانی به شباهت های فتنه های ۸۸ و ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: هر دو فتنه از طریق زنان و دختران آغاز شد، چون استفاده از زنان جذابیتی برای منحرفان دارد و بر تحریک احساسات مردم اثرگذارتر خواهد بود.

وی استفاده از ظرفیت بزرگ فضای مجازی را از دیگر نقاط مشترک این دو فتنه برشمرد و گفت: از فتنه ۸۸ هرچه فریاد زدند که فکری برای فضای مجازی برداشته شود اما توجهی نشد و امسال شاهد خسارت های زیادی از این بخش به نظام بودیم.

سلطانی ادامه داد: مهره های سوخته ای همچون محمد خاتمی سر و کله شان پیدا شده و حرف می زنند و ناامیدی ایجاد می کنند، استفاده از ظرفیت دانشگاهها، دانشجویان و اساتید در هر دو فتنه وجود داشت.

وی تصریح کرد: استفاده از عواطف مردمی در بحث کشته سازی ها از دیگر نقاط مشترک است، ندا آقاسلطان در سال ۸۸ و امسال هم مهسا امینی تا احساسات مردم ایران که نوعدوست هستند را برانگیزند.

سرهنگ سلطانی بیان کرد: در قضیه مهسا امینی روایت اول را دشمن بیان کرد و دروغ گفت از طرفی مسائل اقتصادی در کشور موجب شد تا هجمه از طرف دشمن باشد و عده ای در داخل آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی تصریح کرد: ما هم گله مند هستیم به سوء مدیریتی که برخی مدیران رقم می زند و باید دولت سیزدهم کاری انجام دهد تا مردم احساس رضایت کنند این مردم همان هایی هستند که همیشه در میدان بودند  و همان مردمی که در تشییع پیکر حاج قاسم بودند.

سلطانی گفت: در قضیه مهسا امینی حجاب بهانه شد بلکه دنبال این هستند که نسل فریب خورده نسبت به حجاب را به سمت موضوعات دیگر برود، در میان لیدرها از فرزندان مسئولان دستگیری داشتیم که به قیمت اندک خود را فروخته بودند.

فرمانده ناحیه حضرت رسول استفاده از چهره ها و سلبریتی ها را از دیگر نقاط مشترک دو فتنه برشمرد و گفت: گله داریم نسبت به برخی وزیران مخصوصا وزیر ورزش که با آوردن مربیانی و ورزشکارانی که پول هنگفت میگیرند و در آخر اینگونه به ایران خیانت می کنند، جای این ورزشکاران در کشور امام زمان نیست این کشور حاج قاسم و شهداست، همه دنیا برای حاج قاسم حرف زد و مردم به میدان آمدند آیا تو سلبریتی حرفی زدی؟

وی بیان کرد: سنگ دلی کوفیان را در فتنه ۱۴۰۱  در شهادت روح الله عجمیان دیدیم،حمله به ارکان نظام رهبری، سپاه و بسیج نیروی انتظامی مظلوم در دستور کارشان بود، اگر شکایت به وضع موجود است چرا به وزرا و رئیس جمهور توهینی نمی شود؟ دشمن دست بر روی اعتقادات نسل جوان گذاشته تا رهبری و نظام را از ما بگیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: همین پاسدار و بسیجی و نیروهای انتظامی در شرایط مرگبار کرونا و سیل به میدان آمدند و الان می شوند دشمن و طوری القا می کنند که اینها یک طرف و طرف دیگر مسیح علینژاد و پهلوی قرار گرفته است، مریم رجوی را رهبر اعلام می کنند چون می دانند توان خون ریزی  منافقین چقدر است.

سلطانی تصریح کرد: خنثی کردن فتنه ها در سالهای قبل توسط ولایت فقیه صورت گرفت و ولایت فقیه خنثی کننده فتنه هاست، صحنه را به دست میگیرند و آب بر آتش فتنه می ریزند و دشمن هم این را می داند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری ستون و عمود این خیمه است و تخریب و دشمنی فقط با رهبری است و اگر بخواهیم عاقبت بخیر باشیم و قدرتمند باشیم، این قوت مدیون نیروهای جهادی و انقلابی و رهبری است از این ستون جدا نشویم هرجا اما و اگر آوردیم شکست خودریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
9 دی فتنه ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان