با معرفی برگزیدگان؛

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به کار خود پایان داد

  • شناسه خبر: 201433
چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به کار خود پایان داد

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزارشد.

خانه » رفسنجان » چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به کار خود پایان داد

به گزارش خانه خشتی؛ سردار محمد علی نظری در آئین اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان با اشاره به همکاری مجتمع مس سرچشمه در برگزاری این رویداد و با تأکید بر اینکه این مجتمع میدان شناس خوبی است، گفت: در زمان دوران دفاع مقدس، مجتمع مس سرچشمه در میدان بود و این روزها که میدان، میدان جنگ فرهنگی، روایت ها، تحریف دشمن برای اثر گذاری بیشتر تحریم ها، این مجتمع و دیگر بنگاه های استان بهترین عملکردها را داشته اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: مقام معظم رهبری از جریانات گذشته به عنوان جنگ یاد کردند، جنگی که بیشتر در فضای مجاری است و این مسئله موجب شد که افراد در میدان حقیقی به دلیل القائات نا به جا دشمن، اقداماتی را انجام دهند.

وی بیان کرد: بزودی خائنین به نظام را دستگیر خواهیم کرد و مردم بدانند سرشته تمامی این جریانات خارج از کشور و توسط آمریکا استعمارگر، غرب و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آل سعود است و اینکه شاهد هستید این کشورها امروز از یک حادثه سو استفاده می کنند، مسئله مربوط به امروز و دیروز نیست و بنابراین ما همواره باید آماده باشیم.

سردار نظری با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان عنوان کرد: این رزمایش را باید به عملیات تشبیه کرد و شما شرکت کنندگان افسران و سربازان جنگ نرم در مقابل تمام حربه ها، القائات و عملیات روانی دشمن هستید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تولید محتوا دیجیتال شما دشوار تر و پیچیده تر است که نیاز به فکر و بانک اطلاعاتی بالایی دارد، ابراز کرد: زمانی که ما به میدان تیر می رویم سقف نمرات در آنجا هشتاد است؛ اما شما که در میدان هستید و تولید محتوا برای مقابله با حربه های دشمن انجام می دهید، نمره شما صد است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از تولید محتوا به عنوان صنعت یاد می کنند و کار در این عرصه باید در کل کشور فراگیر شود و با تمام توان در این زمینه باید اقدام شود و ما باید به این مهم برسیم که هر چه ما در این زمینه هزینه کنیم، برای نسل بعدی خودمان هزینه کرده ایم.

سردار نظری اظهار کرد:  مقام معظم رهبری فرمودند دهه هشتادی ها و هفتادی ها هستند که رژیم اسرائیل را نابود می کنند و این رژیم با تمام قوا در این زمینه کار کردند و اقدامات خود را از مهدهای کودک، مدارس و سایر مراکز ما انجام و مسائل غربی را ترویج دادند و اینگونه شد که در جریانات اخیر برخی از آنها تحت تأثیر القائات، کف میدان بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که در این زمینه باید افراد توانمند شناخته شود و ایده پردازی نیز در نظر گرفته شود و در این راستا باید مدیر سازی و کادر سازی لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه تولیدات باید بر اساس سلایق و خواسته مخاطب باشد، خاطر نشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری تولید محتوا باید سهل، ساده، روان و … باشد و بسیج تمام ظرفیت خود را برای تولید محتوا می گذارد و در این زمینه حمایت می کند تا سپر دفاعی در مقابل دشمن باشیم.

 

حسین باقری معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان نیز در آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: در جنگ ترکیبی دشمن رویدادی که ۴۸ ساعت برگزار کردیم و جمعی که از هنرمندان استان بوده و مجاهدانه در این رویداد حضور پیدا کردند که همه از نخبگان استان هستند و از نظر ما همه قابل تقدیر هستند اما به رسم همه جشنواره ها به تعدادی بر اساس رتبه بندی جوایزی اهداء خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از شاه کلید مهم مقابله با این جنگ و عملیات روانی دشمن،  نهضت تولید محتوای فاخر و اثر گذار است، که عبارتست از محتوای غنی اسلامی و انقلابی در قالب هنر به جامعه عرضه شود، در واقع پیام بزرگه رویداد امروز است چرا می گوییم نهضت برای ااینکه همانطور که دشمن شبانه روز در حال کار است و شبانه روز بر علیه انقلاب اقدام انجام می دهد، ما هم باید د راین مسیر همان اندازه باید مسیر پشتیبانی را فراهم کنید و نهضت تولید محتوا را راه اندازی کنیم.

باقری اذعان کرد: برای رسیدن به این نهضت تولید محتوا بسیج به صورت نمادین ورود کرده اسست تا هم از تولید محتوا و هم از انتشار محتوای تولید شده حمایت می کند، بنابر این رویداد امروز که یک رزمایش کشوری نیز هست به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است و کرمان به عنوان نقطه اغازین این رزمایش کلید این رویداد را فشرد.

وی با بیان اینکه دبیر کشوری این رویداد در مراسم افتتاحیه استان کرمان را پایتخت تولید محتوا در عرصه انیمیشن سازی نام برده است، گفت: این رویداد از استان کرمان کلید خورد در وافع این رویداد  نماد حضور و اتحاد تولید محتوای افسران جنگ نرم استان در جبهه تلید محتواست .

معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان گفت: افسران جنگ نرم ما در کرمان قاطبه آنها انقلابی است که همین شرکت کنندگان در این رویداد هستند و ۲۶ تیم در قالب ۱۱۴ نفر حضور پیدا کردند و دراین رزمگاه طی ۴۸ ساعت د راین رزمگاه به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۲ تیم حایز کسب تندیس جشنواره خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بخش مردمی جدیدی هم به این رویداد اضافه شد که  ۷۰۰ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است که  ۱۴ اثر آن شایسته تقدیر خواهند شد و  از این تعداد ۳ اثر به جشنواره کشوری در آذر ماه راه خواهند یافت.

 

در پایان هیئت داروان به ارزیابی محتوای
دیجیتال پرداخت و در نهایت گروههای برتر را معرفی کرد که به شرح زیر است:

هیئت داوران چهارمین دوره مسابقات تولید محتوای مجازی بسیج ، ضمن اظهار خرسندی از فرصت بوجود آمده جهت تماشای آثار هنرمندان استان هنرمند پرور کرمان، و تبریک موفقیت‌های روزافزون هنرمندان عزیز این خطه بویژه موفقیت انیمیشن سینمایی لوپتو در عرصه کشوری، از کلیه‌ی مسئولان، حامیان، دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره و شرکت کنندگانی که با ارائه آثارشان، به این جشنواره موجودیت بخشیدند، تشکر و قدردانی می نماید.

امید است با تداوم این روند و حمایت های بیش از پیش مسولان و متولیان استان از نخبگان عرصه هنر، شاهد درخشش بیشتر آثار این خطه در مقیاس ملی و جهانی باشیم.

از خانواده های شهید ترکمان شهید صنعت، خانواده شهید نظری شهید رسانه تقدیر به عمل می آید.

به پاس همکاری در برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از مهندس حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، روح الله ابوالهادی مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجن، دکتر سید محمدرضا جندقی مدیر امور نوآوری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مجتبی احمدی رئیس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، جناب سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان
 محم، دعلی کریم آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب سرچشمه تقدیر می شود.
در بخش تخصصی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان
در رشته پویانمایی
تیم های نویان از بسیج دانشجویی و ققنوس از کرمان مشترکا حائز رتبه سوم
تیم انیماتورهای عادی از کرمان حائز رتبه دوم
تیم آرمان عزیز از کرمان حائز رتبه اول
در رشته نرم افزار
تیم شهید ستاری از رفسنجان و تیم سرباز گمنام از کرمان مشترکا حائز رتبه سوم
تیم بسیج کارگری مس سرچشمه از رفسنجان حائز رتبه دوم
تیم قهار از کرمان حائز رتبه اول
در رشته بازی
تیم ایران از کرمان حائز رتبه سوم
تیم جهان نسل سایبری از کرمان حائز رتبه دوم
هیئت داوران هیچ تیمی را شایسته رتبه اول ندانست
در رشته موشن گرافیک
تیم های تایم لاین از کرمان و  معراج از سیرجان مشترکا حائز رتبه سوم
تیم آوی مدیا از راور حائز رتبه دوم
تیم کریم اهل بیت از رفسنجان حائز رتبه اول
در بخش مردمی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج زینب پورحیدر از رودبار جنوب، محمد بارانی ازبافت، امیرمحمد محمودی از راور، فاطمه پور بهزادی ازکهنوج، مژگان سالاری ازجیرفت، هانیه راز ازنرماشیر، ملیحه بامری از ریگان، زهره اقبالی زاده ازبم، محمدصادق ایرانژاد ازسیرجان، نرگس صالحی ازفاریاب، فائزه آشناگر از ارزوئیه، ابوالفضل برزگر زاده از زرند، ریحانه زنگی آبادی ازحضرت رسول(ص)، سعیده تاج الدینی ازحضرت امیرالمومنین(ع) نیز حائز رتبه شدند.

طبق نظر هیئت داوران؛ سمیه سلیمانی از رابر در بخش ویدئوهای موبایلی، محمدرسول، هادی عباسزاده ازفهرج در بخش طرح های گرافیکی وعلی مهدی زاده از انار در بخش عکس و عکس نوشت  نیز حائز رتبه نخست شدند.

در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تیم آرمان عزیز در بخش تخصصی پویا نمایی رتبه برتر را کسب کرد.

شایان ذکر است؛ تیم آرمان عزیز از کرمان که در رشته پویا نمایی رتبه برتر را بدست آورده بود، به محض کسب دریافت تندیس هدیه خود را به خانواده «شهید روح الله عجمیان» شهید مدافع امنیت، تقدیم کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان