سرپرست مخابرات منطقه کرمان مطرح کرد؛

سرویس فیبر نوری داخل منازل در شهر رفسنجان اجرا میشود

  • شناسه خبر: 201291
سرویس فیبر نوری داخل منازل در شهر رفسنجان اجرا میشود

سرپرست مخابرات منطقه کرمان گفت: مخابرات ایران برنامه ریزی کرده که تا یک سال آینده ۱.۵ میلیون پورت FTP در کل کشور اجرا شود این کار محدودیت ندارد و هرچه بیشتر کار کنیم سرمایه گذاری های دولت صورت خواهد گرفت.

خانه » آخرین اخبار » سرویس فیبر نوری داخل منازل در شهر رفسنجان اجرا میشود

به گزارش خانه خشتی؛ حسن آذری نصرآبادی روز چهارشنبه در آئین معرفی مدیر جدید مخابرات رفسنجان اظهار کرد: موضوع توسعه ارتباطات مهم است و نیازهای مردم گسترده و گاهاً غیر قابل پیش بینی است لذا همیشه شبکه مخابراتی نیازمند بروزرسانی است.

وی افزود: اجرای فیبر نوری هم کیفی سازی و هم کمی سازی است و در این زمینه پروژه هایی با همکاری دولت در زمینه فیبر نوری بین مناطق روستایی و خارج شهر در حال اجراست و در رفسنجان زیرساخت فیبر نوری مطلوب است.

آذری بیان کرد: در داخل شهر رفسنجان هم سرویس فیبر داخل منازل اجرا می شود و نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی، شهرداری و مردم هستیم تا این اجرای فیبر نوری به سرانجام خوب برسد.

وی تصریح کرد: برای این موضوع نیز مخابرات ایران برنامه ریزی کرده که تا یک سال آینده ۱.۵ میلیون پورت FTP در کل کشور اجرا شود این کار محدودیت ندارد و هرچه بیشتر کار کنیم سرمایه گذاری های دولت صورت خواهد گرفت.

آذری این نوع تکنولوژی را آخرین تکنولوژی ارتباطات ثابت در دنیا برشمرد و افزود: در بحث تلفن همراه اول هم در سطح شهر ها ارتباطات همراه اول از محل اعتبارات اوپراتورها و در روستاها از محل اعتبارات دولت تأمین می شود.

وی با اشاره به اینکه قانون دستگاه های اجرایی را در بودجه ۱۴۰۱ موظف کرده که اوپراتورهای موبایل هرجا تشخیص داده شد باید سایت احداث شود و توسعه یابند خاطرنشان کرد: مردم در برخی جاها نگران هستند اما خوشبختانه باید اطمینان داشته باشند که این تکنولوژی ها تحت نظارت سازمان انرژی اتمی است و در دنیا مورد استفاده قرار دارند و هر ماه پایش می شوند و به سلامتی مردم خللی وارد نمی سازند.

آذری بیان کرد: لازم است هم کمک کنند تا شبکه ها و سرویس های مخابراتی توسعه یابند و همه بتوانند بهره مند شوند.

در این آئین مهدیه زینلی به عنوان سرپرست جدید مخابرات رفسنجان معرفی و از زحمات آقای برازش رییس سابق این اداره تجلیل به عمل آمد.

  

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان