افتتاح مرکز تحقیقات و رشد شهید محسن فخری زاده در رفسنجان

  • شناسه خبر: 201217
افتتاح مرکز تحقیقات و رشد شهید محسن فخری زاده در رفسنجان

مرکز تحقیقات و رشد شهید محسن فخری زاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با همکاری سپاه شهرستان رفسنجان گشایش یافت.

خانه » رفسنجان » افتتاح مرکز تحقیقات و رشد شهید محسن فخری زاده در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ به منظور بهره‌وری از توانمندی و ظرفیت های دانش‌آموزی و دانشجویی جهت تولید محصولات دانش بنیان، مرکز تحقیقات رشد شهید محسن فخری زاده در مساحت ٢هزار و پانصد مترمربع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ احمد مرادی معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، که نابودی اسرائیل توسط دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها رقم خواهد خورد، امروز پیش‌قراول‌های خیابان‌ها همین دهه هشتادی و نودی‌ها هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب توصیه به علم و پژوهش  دارند و تاکید دارند به این حوزه توجه شود و در کنار آن مسائل تربیتی و دینی جدی گرفته شود و نباید کلاه سرمان رود.

مرادی بر پشتیبانی طرح‌های علمی و پژوهشی توسط مسئولین تاکید داشت و گفت: در مجموعه بسیج و سپاه در جهت عملیاتی‌کردن منویات مقام معظم رهبری قرارگاه علم و فناوری تشکیل شده است تا نخبگان شناسایی و به دانشگاه معرفی شوند.

سرهنگ خواجه‌حسنی معاون علمی پژوهشی و فن‌آوری سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم بر شکل گیری حلقه ارتباط مراکز نوآوری، شتاب‌دهنده و مراکز رشد برای شرکت‌های تخصصی و ایجاد زیرساخت ها در راستای تبدیل ایده ها به محصول اولیه برای صنعت تاکید کرد و خواستار تقویت مراکز رشد و تحقیقات شد.

رحمانی معاون برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان نیز در این مراسم گفت: قدمت دانشگاه ها در رفسنجان به سی سال است و رشد و تکنولوژی در دنیا باعث شده که دانشگاه ها  رو به رشد و ترقی و نوآوری پیش روند.

وی افزود: حوزه فنی و فناوری مربوط به سپاه و بسیج و تشکیل کارگروه ها در این حوزه باعث شده یک جهش و خیزش بزرگی در این حوزه اتفاق بیفتد. کارگروه های مختلف در حوزه های مختلف تشکیل شده و ارتباط بین دانشگاه برقرار می شود و  بسیج می تواند می تواند حلقه اتصال بین دانشگاه و حوزه های مختلف باشد و خلابین دانشگاه و بسیج را برطرف نماید.

رحمانی بیان کرد: بسیج با ظرفیتی که دارد با کمک ،بودجه ها و وام هایی که می دهد می تواند شرکت های دانش بنیان را تقویت نماید تا ایده ها به تجاری سازی  تبدیل شده و کارآفرینی و ایجاد اشتغال محقق شود.

گزارش از منیژه نوروزی

برچسب ها:
رفسنجان مرکز تحقیقات و رشد شهید محسن فخری زاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان