دشمن می خواهد قشر دانش آموز و دانشجو را از چشم ملت ایران بیندازد

  • شناسه خبر: 201064
دشمن می خواهد قشر دانش آموز و دانشجو را از چشم ملت ایران بیندازد

حجت الاسلام عسکری گفت: در همه فتنه ها آمریکا و همدستانش از ملت ایران تودهنی خوردند لذا برای از بین بردن ایران در فتنه اخیر هرچه توان اعم از منافقین، سلطنت طلب ها، بهایت ها و کشورهای منطقه و غیره، داشتند به میدان آوردند تا بر روی دو قشر دانشگاهیان و دانش آموزان تاثیر بگذارند.

خانه » آخرین اخبار » دشمن می خواهد قشر دانش آموز و دانشجو را از چشم ملت ایران بیندازد

به گزارش خانه خشتی حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت از همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) به روایتی از آن حضرت اشاره و اظهار کرد: کسی در دنیا در مقابل برادرانش تواضع کند نزد خداوند از صدیقین و از پیروان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) هستند.
امام جمعه رفسنجان به ۱۳ آبان و سه رکنی که در کنار هم قرار گرفتند اشاره و بیان کرد: در این روز سه عنصر امام، دانش آموز و دانشجویان در کنار هم قرار داشتند؛ در فواصل زمانی امام در این روز تبعید و عده ای از دانش اموزان به شهادت می رسند و در همین روز توسط دانشجویان لانه جاسوسی آمریکابه تسخیر درامد.
وی افزود: اگر می بینید این همه علیه رهبری و امامین انقلاب تبلیغ سوء می شود و در دانشگاه ها این همه فتنه درست می کنند و اگر می بینید برخی فرزندان و دانش آموزان را به خیابان می کشند به این خاطر است که دشمن دیده است که این سه رکن در کنار هم قرار گرفتند و چه اتفاقات بزرگی را رقم زدند.
حجت الاسلام عسکری ضمن تشکر و قدردانی از همه مردم ولایی رفسنجان و اقشار در این راهپیمایی و حماسه آفرینی ادامه داد: این راهپیمایی مشتی درد آلود به دهان دشمنان است آنهایی که نمی خواهند دانش آموزان، دانشجویان و امامین انقلاب را درکنار هم بینند.
وی تصریح کرد: اگر دشمنان این همه فشار می گذارند به ملت، به دلیل اینکه ضربه های بزرگی از این ملت خوردند، یکی از شکست های آمریکا اصل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه رفسنجان عامل دیگر شکست آمریکا را رأی بالای مردم به جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ۵۸ عنوان کرد و افزود: تودهنی سوم این شکست آمریکا نیز لغولایحه کاپیتولاسیون که در ۲۳ اردیبهشت ۵۸ توسط شورای انقلاب رخ داد و قاننی که در ۲۱ مهر ۱۳۴۳ به تصویب مجلس شورای اسلامی آن زمان رسید که هدف از این کاپیتولاسیون، مصونیت اتباع آمریکا در ایران بد با پیروزی انقلاب اسلامی لغو شد.
وی اضافه کرد: اینکه امام می فرماید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ببینید چه غلط هایی می خواست انجام دهد که مردم ایران به دهن این ابراستکبار جهانی زدند.
حجت الاسلام عسکری بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۵۸ و در واقع اشغال برخی از آمریکا از جمله شکست های دیگر آمریکا از ایران بود همچنین حمله مستقیم آمریکا در ۶ اردیبهشت ۵۹ به ایران در طبس به شکست مواجه شد باز هم هیچ غلطی نتوانست بکند، وقتی خبرنگاران پرسیدند که چه شد این عملیات مهم را انجام دادید و زبده ترین نیروهایت را به میان آوردی چه کردی؟ که رییس جمهور آن زمان آمریکا اعلام کرد” انگار امام در بالکن محل اقامتش در جماران قرار گرفت و با هر حرکت دستش یک هواپیما و هلیکوپتر ما سقوط کرد”.
وی خاطرنشان کرد: لذا شکست مستقیم نظامی آمریکا در طبس گران تمام شد و نیز شکست در فتنه اقوام اعم از کُرد ، عرب، بلوچ و در اطراف مرزهای ایران که به ان ها سلاح دادند تا ایران را تسخیر کنند نتوانستند هیچ غلطی بکنند.
امام جمعه رفسنجان گفت: از دیگر شکست های آمریکا در دوران دفاع مقدس بود که به همکاری ایادی مستکبر حمله ایران و عراق را راه انداخت و دو سال پس از ۸ سال، همه کشورهای جهان اعلام کردند که آغازگر این جنگ عراق بود و آمریکا در این بهبوهه نیز شکست خورد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان