شهرداری رفسنجان توجه ویژه‌ای به موضوع مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولین دارد

  • شناسه خبر: 200796
شهرداری رفسنجان توجه ویژه‌ای به موضوع مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولین دارد

شهردار رفسنجان با گرامیداشت روز عصای سفید، تأکید کرد: شهرداری رفسنجان توجه ویژه‌ای به موضوع مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولین دارد.

خانه » اجتماعی » شهرداری رفسنجان توجه ویژه‌ای به موضوع مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولین دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی درباره اقدامات شهرداری در خصوص مناسب‌سازی فضای شهری معلولین جسمی و حرکتی، اظهار کرد: برای نابینایان و معلولین جسمی و حرکتی که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند مسائل فرهنگی و هنری و ورزشی همکاری‌هایی را شروع کردیم و با آنها تعاملاتی داریم و تحت حمایت شهرداری قرار دارند.

وی ادامه داد: در مباحث ساخت‌و‌ساز و عمرانی، پیاده‌روسازی، پارک‌ها و فضای سبز با همکاری بهزیستی، موضوعاتی که مدنظر بهزیستی برای رعایت‌حال معلولین عزیز است انجام می‌دهیم.

وی افزود: سنگ‌فرش‌های مخصوص روشندلان خریداری شده و در مکان‌های ویژه‌ای که باید این پیاده‌روها در مجموعه‌های شهری نصب شود انجام می‌شود.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه تعاملات خوبی با بهزیستی داریم، خاطرنشان کرد: شهرداری رفسنجان تأکید و توجه ویژه‌ای به موضوع مناسب‌سازی فضای شهری برای معلولین دارد.

کهنوجی تصریح کرد: معلولان عزیز مشکلات خود از قبیل سد‌معبر یا تخریب سنگ‌فرش بدلیل ساختمان‌سازی را می‌توانند هم به بهزیستی و هم به طور مستقیم به شهرداری مراجعه و گزارش کنند تا نسبت به رفع مشکل آنها اقدام شود. شهرداری رفسنجان در همه حال پیگیر مشکلات معلولان گرامی است.

خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
رفسنجان شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان