استاندار کرمان؛

دشمن با هویت ایران اسلامی مخالف است

  • شناسه خبر: 200778
دشمن با هویت ایران اسلامی مخالف است

استاندار کرمان گفت: دشمن دنبال انقلاب اسلامی نیست دشمن با هویت ایران اسلامی مخالف است، ایران مرکز دنیاست و جغرافیای ایران غیر قابل تحریف است و ما می توانیم شرق و غرب عالم را تسخیر کنیم که مورد مخالفت دشمن است.

خانه » رفسنجان » دشمن با هویت ایران اسلامی مخالف است

به گزارش خانه خشتی؛ استاندار کرمان روز چهارشنبه در اختتامیه دوّمین جشنواره ” چراغ روشن رابطه ” ویژه مدیران و روابط عمومی های استان کرمان در محل سالن آزادی سرچشمه رفسنجان ضمن تبریک به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام به دلیل شرایط کشور چند نکته را یادآور شد و اظهار کرد: کار سختی برای روابط عمومی هاست که نمی توانند کارهای بزرگشان را برجسته کنند در عین حال تقاضاهای مردم هم از رسانه ها وجود دارد.

محمد مهدی فداکار افزود: تنظیم این دو مطلب سخت است که رسانه ها یا باید جواب مردم را بدهند یا باید جانب مدیران را بگیرند؛ لذا بیان چند نکته مهم برای آگاهی مهم است و رسانه های معاند در افزایش آمار توئیتر تلاش کردند.

وی افزود: فرضی درست شد که خانمی دستگیر و در مجموعه نیروی انتظامی مرحوم شد و فضای اولیه به سمت گشت ارشاد شد و عده ای گرفتارجو گیری اجتماعی شدند و عده ای هم حرفی نزدند در حالی که بهانه بود و دشمن هم از مدت ها قبل در طراحی نقشه ای بود که ضربه ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد آورد.

فداکار ادامه داد: فضای تحریم ها حاکم است و اتفاق و عضویت در شانگ های اتفاق بزرگی برای کشور ماست و صادرات ما که در این مدت چند برابر شد و اتفاقات اقتصادی که رخ داد باعث شد دشمن از این رشد و توسعه ها خشمگین شود و به میدان آمد و ضربه ای به ایران وارد کند؛ اما کار سازماندهی شده شان به ثمر نرسید.

استاندار کرمان گفت: از خواص جامعه انتظار می رود تحمل کنند و فوری موضع یری نکنند و این نکته مهم است که کار دشمن سازماندهی شده بود و آدم ها مشخص و برنامه ها برای آن ها تعریف شده بود و اتباع بیگانه را به کار گرفته بودند که این افراد دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه های خود را در زیرزمینی های اجاره ای انجام می دادند؛ دشمن دنبال انقلاب اسلامی نیست دشمن با هویت ایران اسلامی مخالف است، ایران مرکز دنیاست و جغرافیای ایران غیر قابل تحریف است و ما می توان شرق و غرب عالم را تسخیر کنیم که مورد مخالفت دشمن است.

فداکار بیان کرد: این اتفاق جرقه ای شد و دشمن به دنبال نابودی اصل ایران اسلامی است و نردم ایران برای دشمن قابل تحمل نیست؛ در عربستان افراد را آموزش می دادند و به سوریه فرستادند و همه چیز به هم خورد لذا جوانان و نوجوانان ایران که به میدان امدند عده ای دستگیر شدند.

وی به روابط عمومی ها تاکید کرد: باید بر روی تقویت هویت ملی ایران کار کرد، محتوای خوب تولید و در شبکه های اجتماعی مطالب را به آگاهی ملت برسانید؛ فضا را مشخص و نقشه دشمن را باید برای مردم تعریف کرد، برای دشمن حجاب مهم نیست و آن را بهانه می کند تا هویت ایران را از بین ببرد.

استاندار کرمان گفت: در سال های ۸۵ و ۸۶ تهدید جنگ بسیار بود اما امروز ان تهدیدها گذشته و دشمن جرات این کار را ندارد و با شیوه ها و بهانه های دیگر کار خود را پیش می برد، دشمن خواب نیست و بیدار است و شب و روز با پول کار می کند.

وی ادامه کرد: سرویس اطلاعاتی جاسوسی دشمن با شبکه سازی های خود نتوانستند کار به جایی ببرند و شبکه های آن ها اجاره ای بود.

فداکار خاطرنشان کرد: وظیفه ملی، دینی و انسانی داریم و ما ایرانیان منحصر بفردترین انسان ها در بین کشورهای دنیا هستیم و ایرانیان فعال و اکتیو هستند و حتی عده معترض ایرانی که سوء استفاده دشمن را متوجه شدند کنار کشیدند که نکته مهمی است.

وی افزود: روشن کردن این موضوع و سواستفاده دشمن مهم است که رسانه ها باید بر روی این موضوع کار کنند؛ در اروپا و بازیگران، هنرمندان و غیره پای کار امدند.

استاندار کرمان تصریح کرد: شبکه داعش و آموزش های داعش بود که در ایران به عده ای نیروی پلیس ضربه وارد ساختند؛ اروپایی ها از طریق شبکه های رسانه ای فضاسازی می کنند تا ایران را فروپاشی کنند و تفکر داعشی را انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها و روابط عمومی ها در تحلیل ها مراقبت کنند تا رسالت خود را به خوبی انجام دهند و پاسدار خون شهدا باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان