دستگیری باند سارقان به عنف و منازل در رفسنجان

  • شناسه خبر: 200327
دستگیری باند سارقان به عنف و منازل در رفسنجان

سرهنگ روانبخش جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان امروز در در حاشیه بازدید اعضا شورای تامین رفسنجان از گزارش دستگیری این دو باند در پلیس آگاهی اظهار کرد: در ادامه اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان در چندماه اخیر که در بحث برخورد با جرائم خشن انجام دادند، در برخورد با جرائم سرقت به عنف اقدامات خوبی صورت گرفته است.

خانه » اسلاید شو » دستگیری باند سارقان به عنف و منازل در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ روانبخش از دستگیری یک باند چهار نفره سرقت از منزل خبر داد و گفت: سارقان افراد مسن را که دارای تمکن مالی بودند و احساس می‌کردند دارای طلا و پول در منزلشان هستند و عمدتا در حاشیه شهر بودند، زیر نظر گرفته و با زور و تهدید وارد منازل می‌شدند و اقدام به سرقت اموال آنان می‌کردند.

وی افزود: این موضوع از حساسیت ویژه ای برخوردار بود و اقدامات میدانی و اطلاعاتی بصورت شبانه روزی انجام شد و این گروه دستگیر شدند.

سرهنگ روانبخش گفت: شش فقره سرقت به این شکل صورت گرفته که آلات جرم کشف، سارقین دستگیر و موتور سیکلت های سارقان کشف و ضبط شد.

وی از کشف اموال ۲۰ مورد سرقت منزل نیز خبر داد و گفت: پلیس برخورد جدی با این افرادی که بخواهند امنیت شهروندان را به هم بزنند دارد، خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: از همشهریان گرامی خواهشمندیم اموال قیمتی و طلا و جواهر را بصورت حداقل در منازل نگهداری کنند چرا که مورد طمع سارقان قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: از مقام محترم قضا نیز خواستاریم تا با اشدمجازات با این مجرمان برخورد شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان