مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان معرفی شد

  • شناسه خبر: 200272
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان معرفی شد

آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان برگزار شد.

خانه » اخبار ویژه » مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان معرفی شد

به گزارش خانه خشتی؛ آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله (ع) استان کرمان و جمعی از پاسداران، بسیجیان، هادیان سیاسی سپاه و بسیج،اعزه روحانی، مسئولین حوزه های علمیه خواهران و برادران شهرستان، ائمه جمعه و جماعت شهرستان، نهادهای مقام معظم رهبری در دانشگاههای شهرستان وهمچنین مسئولین عقیدتی،سیاسی انتظامی و نمایندگی ولی فقیه در گروه ۶۵ موشکی صاعقه در محل نمازخانه شهید سلیمانی این ناحیه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام “بیاضی پور” قدردانی و طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین “محمد ایزدی” به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان معرفی شد.

 

حجت الاسلام عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: تقوا اکسیر نابی است که باید از آن مراقبت کرد، ملاک پذیرش اعمال ما همین تقواست.

 

وی افزود: بی تقوایی اگر بر جامعه حاکم شود موانع زیادی ایجاد می شود، انسان خداجو از آتش درامان است.

حجت الاسلام عرب پور خاطرنشان کرد: ما در جایگاهی قرار داریم که دیده بان انقلاب هستیم، بهائیت پشت ولنگاری های امروز قسم خوردند که به هر شکل به اسلام ضربه بزنند، اگر ولنگاری و بی حجابی رواج پیدا کند نیازی به تهدید نظامی نیست و اینها از درون کشور را متلاشی می کند.

وی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در فرمایش رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اینها باید تبیین شود برای مردم تا از این اقدامات دشمن تعبیر آزادی نشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله فلسفه گفت: امامت در جنگ تحمیلی معنا شد و امروز ما در اوج امنیت نظامی ایستادیم و دشمن ما دیگر نیست، نظام سلطه همیشه دنبال این است که فرهنگ انقلاب را منهدم کند.

وی افزود: در سایه کرونا پایگاههای مذهبی را زدند اما با تدبیر رهبری به جایگاه خود بازگشتند. زنان و مردان جامعه ما باغیرت هستند و می دانند ولنگاری عاقبت نیک ندارد و معنویت است که انسان را سرحال می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت اخلاق و تعبد در سپاه و بسیج از اهمیت بالایی برخوردار است، اگر تقوا رعایت شود خداوند بصیرت او را برملا می کند.

 

حجت الاسلام عرب پور بیان کرد: صادقانه بندگی خداوند را انجام بدهیم، به او اعتماد و توکل داشته باشیم و آن را با رعایت حلال و حرام تقویت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان