۱۰۰ پروژه شهری در رفسنجان در دست اقدام است

  • شناسه خبر: 200243
۱۰۰ پروژه شهری در رفسنجان در دست اقدام است

شهردار رفسنجان گفت: ۱۰۰ پروژه در سطح شهر رفسنجان در حال اجرا است که به طور میانگین ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

خانه » آخرین اخبار » ۱۰۰ پروژه شهری در رفسنجان در دست اقدام است

به گزارش خانه خشتی؛ مجید کهنوجی عصر شنبه در آیین بهره برداری از دو طرح و آغاز عملیات اجرایی یک طرح شهری اظهار کرد: امروز دو طرح شامل پل شهید جمال زاده و خیابان شهید قنبری با اعتبار مجموع ۱۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات احداث بلوار شهید کشاورزی هم با مساحت ۱۱ هزار متر مربع و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: شهر به ۵۰ بخش تقسیم شده و خدمات مدیریت شهری در جای جای این شهر در حال انجام است و از تمرکز خدمات رسانی در مرکز شهر پرهیز شده است.

کهنوجی با اشاره به اینکه ۱۰۰ پروژه شهری در حوزه های مختلف اعم از آسفالت، طرح های عمرانی و… شروع شده و به طور میانگین از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند بیان کرد: یکی از بخش ها محله الله آباد است که در مجموع ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساماندهی و نیز ارتقاء این محله در حال هزینه کرد است.

 

وی ادامه داد: در این محله پل شهید جمال زاده با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده و روشنایی و زیباسازی آن باقی مانده است.

کهنوجی تصریح کرد: همچنین برای اجرای بلوار شهید قنبری هم ۲۵ میلیارد ریال صرف شده و عملیات اجرای بلوار شهید کشاورزی با ۱۱ هزار متر مربع و نیز با پیش بینی ۴۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این محله در مجموع ۲۵۰ میلیارد در حال سرمایه گذاری و اجرای طرح است گفت: بلوار شهید کشاورزی تا آخر مهرماه تکمیل می شود.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: ۱۰۰ پروژه در سطح شهر در حال ساخت داریم که تا ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و ۶ هزار میلیارد ریال بودجه اجرای این طرح ها پیش بینی شده است.

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان هم در این آیین اظهار کرد: در طول مدت ۱۰ ماه که شهردار جدید مدیریت این نهاد عظیم را بر عهده گرفته است بودجه شهرداری از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به ۱۳ هزار میلیارد ریال افزایش یافته و تا کنون نیز ۸ هزار میلیارد ریال آن تحقق یافته است.

سیدحسین رحیمی عنوان کرد: طی ۱۰ ماه اخیر بحث آزادسازی بزرگراه قدس، ساماندهی شهرک فرهنگیان و طرح بلوار فرهنگ که ۲۵ تا ۳۰ سال متوقف شده بودند انجام شده و گره گشایی به سزایی در این طرح ها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر دوره ششم عنوان شهر مردمی را دارد و امیدواریم با کمک شهردار جوان، فعال و پرکار بتوانیم پروژه های مختلف سطح شهر را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان