فعالیت چاپ با شیرینی و سختی ها خاص خود روبرو است

  • شناسه خبر: 200236
فعالیت چاپ با شیرینی و سختی ها خاص خود روبرو است

مدیر مجموعه فرهنگی چاپ ساحران تجارت و کانون تبلیغاتی ایده نوین در گفتگو با خانه خشتی از سختی ها و چالش های پیش رو صنعت چاپ گفت.

خانه » گفت‌وگو » فعالیت چاپ با شیرینی و سختی ها خاص خود روبرو است

به گزارش خانه خشتی؛ یازدهم شهریور روز صنعت چاپ بهانه ای شد با یکی از مجموعه های صنعت چاپ رفسنجان به گفتگو بپردازیم.

محمد نصیر غلامی سرپرست و مدیر مجموعه فرهنگی چاپ ساحران تجارت در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی گفت: فعالیت خود را در صنعت چاپ از سال ۱۳۸۲ با توجه به آشنایی و علاقه ای که به این حرفه داشتم آغاز کردم و هم اکنون در این زمینه فعالیت و سابقه ای قریب به ۲۰ سال را داریم.

وی افزود: فعالیت حرفه ما چاپ دیجیتال و تبلیغات است و اکثر کارهای ما در زمینه چاپهای مناسبتها ،اصناف و تبلیغات محیطی در سطح شهر است که سعی کردیم در زمینه کار خودمان بهترین باشیم.

غلامی بیان کرد: جدا از حرفه چاپ و تبلیغات در بحث فرهنگی سعی کردیم کمک خوبی برای رسانه ها باشیم.

وی عنوان کرد: صنعت چاپ یک حرفه به روز و مدرنی است که قدمت آن به چند هزار سال قبل برمی‌گردد و هر دوره و زمان با پیشرفت علم و صنعت چاپ این حرفه به روز تر و حرفه ای تر از قبل در عرصه بازار و حوزه کاری خود می شود.

مدیرمجموعه فرهنگی ساحران تجارت گفت: در ایام قدیم چاپ و نشریه با مشکلات و چالش های زیادی روبه رو بوده وبا گذشت زمان این حرفه ارتقا پیدا کرده است.

وی با اشاره به سختی ها کار چاپ گفت: چاپ فعالیتی سخت و همراه با مسئولیت است باید عاشق این حرفه بود تا به موفقیت رسید. از سختی ها و چالش های کار:طراحی مناسب،نیروی انسانی،استهلاک دستگاهها و بوی رنگ ها هستند با این حال برای ما این قسمت کار با سختی و شیرینی خاص خود همراه است چرا که سعی کردیم با به کار گیری علم روانشناسی رنگها بهترین خروجی کار را داشته باشیم.

غلامی تصریح کرد: در این سال‌ها در رفسنجان از لحاظ اشتغال زایی خوب عمل کردیم و در مجموعه ما تقریبا ۱۵ نفر زیر نظر مجموعه با آموزش و برگزاری دوره ها به صورت تخصصی مشغول به کارهستند.

مدیر مجموعه ساحران تجارت تاکید کرد: مجموعه کاری ما زیرنظر ۳ اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، اماکن و اصناف با مجوز از طرف آنها مشغول به فعالیت است و نحوی کار ما به شکلی هست که کار در چند نوبت به کنترل کیفیت و فیلتر می‌رسد ودر نهایت با نظارت به مشتری تحویل داده می‌شود تا با افتخار موفق به کسب رضایت مشتری شویم.

وی گفت: میزان سفارش کار تقریبا نامشخص است ولی ما سعی کرده ایم خدمات چاپ را محیا کنیم تا شهروندان بدون واسطه و مراجعه به دیگر شهرها کار خود را انجام دهند.

غلامی بیان کرد: من به کسانی که می‌خواهند این فعالیت را آغاز کنند توصیه می کنم در گام های اول آموزش کار و بازار کار آن را ببینید. تحقیق فراوان انجام دهند،چندین سال در این حرفه به شاگردی بپردازند،چالش ها و سختی ها را ببینند تا بتوانند خودشان آغاز گر کار شوند.

وی در پایان اضافه کرد: از سوی هیچ ارگانی حمایت مالی نشدیم و بارها با موانع مالی روبه رو شدیم اما تمام سعی خود را کردیم که کار را خوب پوشش دهیم و ارتقا یابیم.

وی با تاکید بر اینکه همچنان در فکر و تلاش، گسترش و توسعه کار در زمینه چاپ و تبلیغات هستیم، گفت: مجموعه چاپ و‌تبلیغات ساحران تجارت و کانون تبلیغاتی ایده نوین در صدد است تا با مشاوره و تبلیغات درست و کم هزینه به واحدهای اقتصادی و فرهنگی کمک کند تا با سهولت به اهداف خود برسند.

گفتگو از: مژده عباس‌پور

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان