سرمربی مس رفسنجان؛

شرمنده مردم نیستیم

  • شناسه خبر: 200155
شرمنده مردم نیستیم

محمد ربیعی گفت: بازی خوبی کردیم و شرمنده مردم نیستیم.

خانه » رفسنجان » شرمنده مردم نیستیم

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی در نشست پس از بازی با آلومینیوم اراک بیان کرد:به تیم آلومینیوم اراک و تیم خودم خسته نباشید میگویم. بازی یک طرفه و روان داشتیم. موقعیت های بی شماری را ایجاد کردیم. برای خودم غیرطبیعی هست که این همه فرصت را که برای تیم فراهم میکنیم اما به گل نمیرسیم.

 

ربیعی با بیان اینکه از نتیجه بازی ناراحت نیستم اقزود: یکی از برجسته ترین وظایف کار فنی این است که کمتر به تیم حریف فرصت دهیم و بیشتر برای خودمان فرصت ایجاد کنیم. در این مسیر خوب قدم برمیداریم. هیچ فرصتی به تیم حرف ندادیم و موقعیت های بی شماری ایجاد کردیم.

 

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت از روند کیفی تیم راضی هستم و ادامه داد: مطمئنم وقتی کار فنی را به درستی انجامن دهیم دوران بد شانسی هم تمام خواهد شد. نمیتوانم ایراد فنی از تیمم بگیرم به دلیل اینکه هیچ فرصتی به تیم حریف ندادیم.

 

وی خاطرنشان کرد: شاید این قسمت برای من آزار دهنده است که مقابل آلومینیوم، نساجی و گل گهر با فرصت های بسیار زیاد و عدم فرصت به تیم حریف، لایق سه امتیاز بودیم اما از طرف دیگر گل نساجی به خودمان را هم آفساید می‌دانم و اگر آن گل را حساب نکنیم در چهار بازی هم دروازه مان را بسته نگه داشتیم. فوتبال خوبی انجام می‌دهیم و مردم از کیفیت تیممان لذت میبرند که به فلسفه من نزدیک است و ان‌شاءالله روز خوبمان هم می‌رسد.

 

ربیعی گفت: در تمام آمارها خوب هستیم اما در گلزنی ناکام هستیم. از عملکرد امید لطیفی و منشا راضی نبودم. انتظار داشتم بازیکنان جایگزین در بازی، برنامه مدنظرم را انجام دهند.

 

او درباره حضور تماشاگران تیمش در این دیدار اظهار کرد: واقعا از آن‌ها تشکر می‌کنم. تماشاگران قلب تپنده این شهر و تیم ما هستند. امیدوارم که در بازی‌های آتی همینطور از تیم خوب مس رفسنجان حمایت کنند. من نباید از تیم خودم تعریف کنم اما اگر عملکرد و کیفیت تیم ما شایستگی تعریف و تمجید را دارد، این کار را انجام دهید. بی‌انصافی است که بخش عمده فوتبال را با نتایج می‌سنجند.

 

ربیعی با بیان اینکه در سه بازی گذشته مستحق پیروزی بوده است، اضافه کرد: این دوران سر خواهد آمد. جایی باید نگران باشم که مدارهای تاکتیکی من توسط تیم انجام نشود و به تیم مقابل موقعیت زیادی بدهیم. وقتی روند را جلو می‌بریم نباید نگران باشیم و این طبیعت و قاعده فوتبال است که اگر از فرصت ها استفاده نکنید ممکن است گل بخورید. فوتبال می‌تواند بی‌رحم باشد.

 

وی در پایان تصریح کرد: بازی خوبی کردیم و شرمنده مردم نیستیم. از این بابت ناراحت هستیم که برد قسمتمان نبود و نتوانستیم آن را هدیه دهیم. من و تیمم قلبا مردم رفسنجان را خیلی خیلی دوست داریم. واقعا مردم به بازیکنان و تیم ما لطف دارند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان