رئیس فضای مجازی بسیج سپاه ثارالله مطرح کرد؛

شاه کلید غلبه بر دشمن در فضای مجازی کار جهادی و انقلابی است

  • شناسه خبر: 200110
شاه کلید غلبه بر دشمن در فضای مجازی کار جهادی و انقلابی است

رئیس فضای مجازی بسیج سپاه ثارالله شاه کلید غلبه بر دشمن در فضای مجازی را اقدامات جهادی و انقلابی دانست و بر ضرورت جهاد تبیین در این عرصه تاکید کرد.

خانه » اجتماعی » شاه کلید غلبه بر دشمن در فضای مجازی کار جهادی و انقلابی است

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ حسین باقری رئیس فضای مجازی بسیج سپاه ثارالله صبح امروز در آیین افتتاحیه گردهمایی فعالان فضای مجازی استان کرمان به میزبانی شهرستان سیرجان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند ” دشمن از طریق فضای مجازی دنبال از بین بردن ارزش های دینی و انقلابی است” و فرموده ایشان، جهاد تبیین یک فریضه عینی و فوری است.
دبیر گردهمایی فعالان فـضای مجازی استان کرمان افزود: راه و هدف دشمن این است از طریق شایعات در فضای مجازی مردم را ناامید نمایند. انسجام فعالان انقلابی فضای مجازی در آرایش جنگی که دشمن علیه ملت ایران راه انداخته، مهم است.
سرهنگ باقری شاه کلید غلبه بر دشمن در فضای مجازی را اقدامات جهادی و انقلابی دانست و بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری حلال مشکلات را در کار انقلابی و جهادی می دانند و از فعالیت های دولت انقلابی تعریف می نمایند فعالان فضای مجازی هم باید جهادی وارد عرصه شوند.
وی خاطرنشان کرد: در همه عرصه ها باید اقدام جهادی انجام دهیم در جنگ دشمن علیه مردم در فضای مجازی، جهادگران فضای مجازی خط شکنان این عرصه هستند. با گردهمایی تمامی فعالان بسیجی در فضای مجازی عهد می بندیم با تمام قوا کار کرده و دشمن را ناکام بگذاریم.
رئیس فضای مجازی بسیج سپاه ثارالله با اشاره به وجود شخصیت شهید سلیمانی در استان کرمان، عنوان کرد: با وجود شخصیتی چون شهید سلیمانی در استان کرمان، باید در عرصه های انقلابی جلودار و پیشتاز و الگویی برای تمام استان ها باشیم.
وی تاکید کرد: با تاسی از شهید سلیمانی امیدواریم کربلایی پنج ها و والفجر هشت ها را در فضای تکرار کنیم و با همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس به جنگ با دشمن برویم. همانطور که خانواده های شهیدان و شهدا نگذاشتند ذره ای از خاک وطن جدا شود فعالان مجازی هم بتوانند از مرزهای دینی و اعتقادی مردم پاسداری نمایند.
سرهنگ باقری با بیان اینکه جهاد تبیین بر همه انقلابیون یک ضرورت است، گفت: تقدس زدایی و حساس زدایی در فضای مجازی توسط دشمن عادی جلوه داده می شود ما باید با جهاد تبیین دشمن را ناکام بگذاریم.

برچسب ها:
جهاد تبیین رئیس فضای مجازی بسیج سپاه ثارالله رفسنجان گردهمایی فعالان فضای مجازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان