حسین جلالی خواستار تغییر در رویه مدیریتی شرکت مس شد

  • شناسه خبر: 200100
حسین جلالی خواستار تغییر در رویه مدیریتی شرکت مس شد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نسبت به روند انتصابات در شرکت ملی صنایع مس ایران و استفاده از نیروهای غیربومی و غیرمتخصص اعتراض کرد و خواستار تغییر در این رویه شد.

خانه » اخبار ویژه » حسین جلالی خواستار تغییر در رویه مدیریتی شرکت مس شد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌السلام و المسلمین حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در سخنانی نسبت به روند انتصابات در شرکت ملی صنایع مس ایران اعتراض کرد و گفت: استفاده از نیروهای غیربومی و عمدتا دارای تخصص‌های غیر مرتبط در مناصب مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران توهین به بدنه کارشناسی و مدیریتی این شرکت بوده و موجب سرخوردگی آنان خواهد شد.

وی ابراز کرد: وجود نیروهای انقلابی، متعهد و متخصص در شرکت مس یک سرمایه عظیمی است که نباید آن را به‌راحتی نادیده گرفت.

حجت‌الاسلام جلالی، توقع مردم و دلسوزان را از مدیران دولت انقلابی استفاده از نیروهای بومی و مومن دانست و ادامه داد: مبارزه با فساد و کوتاه کردن دست خائنین از اموال عمومی وظیفه مهمی است که مدیرعامل شرکت مس باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهد و با متخلفین وابسته به هر فرد و با هر مسئولیتی بر خورد جدی و قاطع کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار تسامح با تخلف به‌دلیل ارتباطات خویشاوندی و سیاسی را ظلمی بزرگ به نظام اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد دکتر رستمی در موضوع میدان‌ دادن به نیروهای انقلابی و مبارزه با فساد اهتمام جدی داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان