تاکید وزیر بهداشت بر ضرورت برنامه ریزی درازمدت در رفسنجان / وضعیت سلامت در رفسنجان بالای متوسط کشوری است

  • شناسه خبر: 199706
تاکید وزیر بهداشت بر ضرورت برنامه ریزی درازمدت در رفسنجان / وضعیت سلامت در رفسنجان بالای متوسط کشوری است

وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری رفسنجان بر ضرورت برنامه ریزی دراز مدت برای بهره مندی از ظرفیت های شهرستان تاکید کرد.

خانه » اخبار ویژه » تاکید وزیر بهداشت بر ضرورت برنامه ریزی درازمدت در رفسنجان / وضعیت سلامت در رفسنجان بالای متوسط کشوری است
به گزارش خانه خشتی، دکتر بهرام عین الهی در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم این شهرستان به نقش مهم رفسنجان در دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد:کمتر کسی است  که رفسنجان را نشناسد. مردان بزرگ لشکر ۴۱ ثارالله از این شهرستان بودند. شهر تاریخی با مردمان زحمت کش توانستند در انقلاب نقش والایی را داشته باشند.
وزیر بهداشت بیان کرد: ۴۳ سال از انقلاب می‌گذرد و دشمنان به شکل های مختلف با تحریم ها دنبال این بودند مانع از پیشرفت کشور شوند و هم اکنون هم با جنگ اقتصادی بر علیه ما آمده اند.
دکتر عین اللهی با تاکید بر اینکه در دفاع از مملکت باید نقش مهمی را ایفا کنیم، تصریح کرد: امروز قوی ترین کشور نظامی منطقه و در حوزه سلامت در منطقه برتر هستیم.
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در قضیه کرونا نشان دادیم  از کشورهای پیشرفته بهتر عمل کرده ایم، افزود: با وجود ۶  مرکز تولید واکسن کرونا در  کشور آماده صادرات واکسن هستیم.
وی با بیان اینکه طرح دارویار باعث شکوفایی صنایع داخلی در کشور می شود، گفت: شرایط اقتصادی و جو کشور ممکن است تغییراتی داشته باشد باید اتاق فکری باشد. نباید ناامید شویم و دست از کار برداریم.
 وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: اولین دستگاه ام آی آر کشور در رفسنجان راه اندازی شد،خودمان می توانیم مبتکر باشیم، مسئولان شهرستان باید با استفاده از نیروهای متفکر شهرستان راهکار نو ارائه دهند.
وی با تاکید بر اینکه مسائل مطرح شده در جلسه شورای اداری در حضور ریاست جمهوری مطرح خواهد شد، افزود:  وضعیت سلامت در رفسنجان بالای متوسط کشوری است، دانشگاه علوم پزشکی  با ۲۱۰ هیات علمی، ۵ دانشکده، ۹ مرکز تحقیقات، یک پژوهشکده و از نظر درمانی ۴۷۰ تخت فعال و ۱۴۱ مرکز بهداشت در وضعیت ممتازی قرار دارد.
وزیر بهداشت ضمن تقدیر و تشکر از خیرین شهرستان، کاهش جمعیت شهرستان را به عنوان نقطه منفی این شهرستان عنوان کرد و خواستار توجه ویژه به این موضوع مهم شد.
وی ابراز کرد: فعالیت های ورزشی از نکات مهم است که نیاز به توجه ویژه دارد، باید اقداماتی انجام شود، خیرین هم می توانند کمک دهند.
وزیر بهداشت بر ضرورت برنامه ریزی دراز مدت برای شهرستان تاکید کرد و خواستار مشارکت و همکاری همه مسئولین تا رسیدن به نتیجه مطلوب شد.
انتهای پیام/
برچسب ها:
جلسه شورای اداری رفسنجان وزیر بهداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان