امام جمعه موقت رفسنجان مطرح کرد؛

دستگاه قضا باید با عاملان حادثه بهرمان برخورد کند

  • شناسه خبر: 199648
دستگاه قضا باید با عاملان حادثه بهرمان برخورد کند

امام جمعه موقت رفسنجان بر برخورد سریع با عاملان حادثه بهرمان توسط دستگاه قضایی تاکید کرد.

خانه » آخرین اخبار » دستگاه قضا باید با عاملان حادثه بهرمان برخورد کند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوی الهی و فضائل انسانی، ضمن تسلیت به خانواده های جانباخته حادثه بهرمان، اظهار کرد: از دستگاه قضا می خواهیم هر چه سریعتر به این پرونده رسیدگی نمایند تا همه کسانی که در این جنایت دست داشتند به سزای عملشان برسند.

امام جمعه موقت رفسنجان تصریح کرد: این عمل و مشابهه این حوادث تلنگر و هشداری است که نسبت به اتباع بیگانه در شهر بی تفاوت نباشیم حداقل نسبت کسانی که مجوز ورود به کشور ندارند، شدیدتر برخورد شود.

وی با اشاره به ۲۶ مردادماه ۱۳۶۹ سالروز بازگشت آزادگان، افزود: این آزادگان دوران دفاع مقدس اسیر شدند ولی ذلیل نشدند، این اسرا در آن زمان که وارد کشور شدند بر خاک ایران بوسه زدند و کار دومشان این بود به زیارت مرقد مطهر امام راحل آمدند و با آرمان های ایران اسلامی تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: آزادگان نیروهای متعهد انسانی کشور هستند و نباید در خم و پیچ زندگی سرگردان باشند و باید به آنها اهمیت داده شود.

وی وقوع سیل اخیر در رفسنجان را بی سابقه خواند و گفت: علی رغم اینکه تمامی نیروهای دولتی بسیج شدند؛ نیروهای مردمی و جهادی هم در کنار آنها به داد مردم رسیدند.

امام جمعه موقت رفسنجان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می دهیم که شهرداری برای پاکسازی کل شهر از گل و لای ناشی از سیلاب از مس کمک بگیرد.

حسینی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، بیان کرد: حسن ختام سفر ریاست جمهوری به کرمان را به فال نیک می گیریم؛ انشالله این سفر منشا خیرات و برکات باشد.

وی افزود: سفرهای مردمی ریاست جمهوری در میان مردم بسیار حائز اهمیت است که مسئول در دل مردم آمده و مشکلات را از نزدیک ببیند و برای رفع آنها اقدام نماید.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد : امیدواریم پروژه های نیمه تمام به همت ریاست جمهوری تکمیل و کارخانه های نیمه تعطیل احیا شود و برای افراد بیکار از کارخانه ها اشتغالزایی شود.

وی تاکید کرد: رفسنجان با جمعیت ۳۰۰ هزار نفری که وعده احداث بیمارستان در این شهرستان در دوره قبل داده شد با سفر ریاست جمهوری به استان و وزیر بهداشت به شهرستان باید عملیاتی شود تا از نظر مرکز درمانی مشکلی نداشته باشیم.

حسینی ضمن تشکر از مبلغان و هیات های مذهبی به واسطه مراسمات عزاداری در دهه اول ماه محرم گفت: به خانواده طلبه و روحانی جوان که برای ماه محرم و تبلیغ به این شهرستان آمده و در اثر سیل جان خود را از دست داد، تسلیت می گوییم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امام جمعه موقت رفسنجان خطبه های نماز جمعه 21 مرداد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان