بازدید نماینده تام الاختیار وزارت علوم از دانشگاه ولی عصر رفسنجان

  • شناسه خبر: 199640
بازدید نماینده تام الاختیار وزارت علوم از دانشگاه ولی عصر رفسنجان

همزمان با سفر ریاست جمهور به استان کرمان، علی خطیبی معاون اداری و پشتیبانی وزارت علوم با همراهی فرماندار ویژه رفسنجان و رییس و معاونین دانشگاه ولی عصر این شهر از نمونه ای از دستاوردهای فناورانه مرکز رشد دانشگاه بازدید کردند. 

خانه » اخبار ویژه » بازدید نماینده تام الاختیار وزارت علوم از دانشگاه ولی عصر رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ نماینده تام الاختیار وزارت علوم از پیشرفت های شرکت های مرکز رشد ابراز خرسندی نمود و اظهار داشتند در اجرای مطالبه ۱۰۵ شرکت فناور مبنی بر راه اندازی پارک علم و فناوری شمال استان کرمان ، مساعدت و پیگیری های لازم را انجام می دهد.

فرماندار رفسنجان، به ضرورت ها و اهمیت احداث پارک برای توسعه اقتصاد فناورانه و دانش بنیان و رفع مشکلات اقتصادی مردم و شرکت ها پرداخت و ابراز امیدواری کرد رییس محترم جمهور در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین با درخواست ۱۰۵ شرکت دانش بنیان و فناور موافقت نماید.

رنجبر کریمی رئیس دانشگاه، به سرآمدی محصولات و دستاوردهایی از شرکت های مرکز رشد در سطح استان و کشور پرداخت و خاطر نشان ساخت با موجودیت این دانش بنیان ها تا بحال برکات زیادی در زمینه اشتغالزایی و تولیدات دانش بنیان حاصل شده است. وی راه اندازی پارک علم و فناوری شمال استان را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت که از تمام ظرفیت های خود و همکاران برای راه اندازی پارک در پاسخ به مطالبه شرکت های فناور استفاده خواهد کرد.

خطیبی در ادامه بازدیدها از طرح های ناتمام دانشگاه، ضمن کلنگ زنی خوابگاه متاهلین در جریان پیشرفت های پروژه ها قرار گرفت و مقرر شد با مساعدت در تامین بودجه، امکان افتتاح آنها را فراهم نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان