با شایعه سازان فضای مجازی برخورد می شود

  • شناسه خبر: 199584
با شایعه سازان فضای مجازی برخورد می شود

دادستان رفسنجان از پیگیری انتشار شایعه فردی که مدعی شده بود مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفته ، در فضای مجازی خبر داد و گفت: دنبال شناسایی و انتشار دهندگان این شایعه هستیم و افراد خاطی مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

خانه » اسلاید شو » با شایعه سازان فضای مجازی برخورد می شود

به گزارش خانه خشتی؛ ایمان شهسواری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز گزارشی مبنی بر ادعای فردی که مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفته است، به دست ما رسید؛ موضوع در پلیس اطلاعات و پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت و متوجه شدیم اظهارات فرد مدعی ضد و نقیض است.

 

دادستان رفسنجان افزود: عصر امروز پزشکی قانونی به صورت رسمی اعلام کرد که ادعای فرد مذکور درمنازعه واقع نشده و دارای ابهامات زیادی است؛ بنابر اظهارات این فرد و انتشار این موضوع در فضای مجازی کاملا شایعه بوده است.

 

وی با بیان اینکه این فرد مدعی کننده که مورد جرح قرار گرفته، در بازدداشت به سر می برد، متذکر شد: از شهروندان درخواست داریم بدون بررسی هر مطلبی که در فضای مجازی منتشر می شود باور نکنند و اقدام احساسی نشان ندهند.

 

دادستان از پیگیری انتشار این شایعه در فضای مجازی خبر داد و گفت: دنبال شناسایی و انتشار دهندگان این شایعه هستیم و افراد خاطی مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه با کسانی که موجب قانون شکنی و هرج و مرج شوند، برخورد قانونی می شود، گفت: از شهروندان درخواست داریم با کسانی که باعث مخل نظم و امنیت هستند، همکاری نکنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان