نماینده مجلس؛

کمبودهای حوزه درمان رفسنجان جبران شود

  • شناسه خبر: 199568
کمبودهای حوزه درمان رفسنجان جبران شود

نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت: کمبودهایی که در حوزه درمانی داریم جبران و زیرساخت خدماتی ازجمله پرتودرمانی و شیمی‌درمانی در رفسنجان لازم است که باید فراهم شود.

خانه » اخبار ویژه » کمبودهای حوزه درمان رفسنجان جبران شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز در جمع خیران سلامت شهرستان رفسنجان اظهار کرد: شهرستان رفسنجان خیران زیادی دارد که زیرساخت‌های این شهرستان را فراهم کرده‌اند و در حوزه سلامت کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تنها دستگاه ام‌آرآی جنوب‌شرق کشور در رفسنجان مستقر بود و بیماران زیادی از نقاط مختلف کشور برای استفاده از خدمات این دستگاه به رفسنجان سفر می‌کردند، ادامه داد: اما امروز کمبودهایی در حوزه درمانی داریم که باید جبران شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با ذکر این مطلب که علی‌رغم خدمات بزرگی که در گذشته صورت گرفته متناسب با رشد جمعیت و پیشرفت علم و بیماری‌های جدید این میزان خدمات پاسخگو نیست، افزود: امروز ارائه خدماتی مانند پرتودرمانی و شیمی‌درمانی در رفسنجان ضروری‌ست و باید این ظرفیت ایجاد شود.

حجت‌الاسلام جلالی در ادامه خاطرنشان کرد: انفاق‌کردن یکی از برجسته‌ترین کارهای ائمه و پیامبران بوده که همواره در زندگی خود به‌ آن اهمیت می‌دادند، خیران ما نیز به تأسی از ائمه اطهار و بزرگان دین پای در این وادی گذاشته‌اند و همه ما به وجود خیران به‌ویژه خیران سلامت به‌واسطه کارهای بزرگی که انجام می‌دهند، افتخار می‌کنیم.

در پایان این جلسه از خیران سلامت تقدیر به عمل آمد.

 

خبر از مریم مرادی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان