علّت جاری شدن سیل به شهر رفسنجان رسیدگی می‌شود

  • شناسه خبر: 199096
علّت جاری شدن سیل به شهر رفسنجان رسیدگی می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان از استقرار یک تیم در سپاه پاسداران رفسنجان جهت پیگیری علّت جریان سیل به رفسنجان؛ خبر داد و گفت: این تیم از پهناهای رودخانه ها تصویربرداری هوایی انجام می دهد و مستندات را جمع آوری می کند.

خانه » اسلاید شو » علّت جاری شدن سیل به شهر رفسنجان رسیدگی می‌شود

به گزارش خانه خشتی؛ رحمان جلالی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان رفسنجان د رمحل فرمانداری بیان کرد: یک کمیته علمی تشکیل شده، بواسطه گره‌ها و ابهامات ذهنی که مردم رفسنجان ناظر به اینکه علت جاری شدن این سیلاب در شهر چه بوده که باعث این همه خرابی ها شده است.

وی افزود: این تیم در سپاه پاسداران مستقر شده که به وسیله پهبادها از پهناهای رودخانه‌ها فیلمبرداری می ‌شود و چند تیم میدانی نیز در حوزه های رودخانه‌ها و ورودی‌های آب به شهرستان مستقر شدند تا با یک کار کارشناسی، کار تحلیلی دقیقی تهیه کنند ؛ نتایج این کار از طریق ستاد بحران شهرستان به اطلاع مردم خواهد رسید.

جلالی ادامه داد: با کمک دستگاه های اجرایی زیربط، در بخش های برق، آبریال گاز و جاده ای با اقدامات جهادی به وضعیت پایدار در شهرستان دست یافتیم.

وی خاطرنشان کرد: لایروبی قنات ها و باغات پسته کاری رفسنجان در دستور کار قرار گرفته است.

خسارت های سیل رفسنجان در شبکه آب، برق، گاز و مخابرات در برخی مناطق، همچنین زیرساخت های جاده و نیز باغ های کشاورزی در ابعاد وسیع از سیل خسارت دیده اند.

حجم خسارت وارده به باغ های پسته رفسنجان افزون بر ۱۰ هزار هکتار برآورد شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان