معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن اسلامی استان کرمان:

ارزیابی خسارت سیل رفسنجان رو به اتمام است

  • شناسه خبر: 199088
ارزیابی خسارت سیل رفسنجان رو به اتمام است

محمدی گفت: تیم های زیادی از استان وشهرستانهای مختلف به مناطق سیل زده فرستادیم و ارزیابی انجام شده رو به اتمام هست.

خانه » آخرین اخبار » ارزیابی خسارت سیل رفسنجان رو به اتمام است

به گزارش خانه خشتی؛ محمدی معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن اسلامی استان کرمان در خصوص سیل اخیر که درچندین شهرستان استان به خصوص شهرستان رفسنجان به وقوع پیوست گفت: این چندروز تیم های ارزیابی و خسارتی بنیاد مسکن شهرستانها آماده باش بوده کار ارزیابی خسارت را انجام می‌دهند.

وی اشاره کرد: در شهر موقعیت فرق میکند. با توجه به آب گرفتی که در سطح شهر رفسنجان و روستاهای بخش مرکزی و کشکوئیه رخ داده طبیعتا ما تیم های زیادی از استان وشهرستانهای مختلف فرستادیم و ارزیابی انجام شده رو به اتمام هست و در اولین وقت نتایج عرض یابی و جمع بندی و در قالب واحدهایی که تخریب شدند یا تامین شدند و معیشتی هستند رو را در اختیار مدیریت بحران قرار میدهیم.

معاون بازسازی مسکن روستایی بازگو کرد: برای جبران خسارت‌های مساکن مسکونی سعی میکنیم تسهیلات و خدماتی ارزان با وام هایی با بازپرداخت بلند مدت ۲۰ساله و کمک بلاعوض دریافت کرده و در اختیار آسیب دیدگان قرار دهیم و این تسهیلات حتما صرف ساخت مساکن مقاوم می‌شود

وی تصریح کرد: همزمان با بحث ارزیابی بحث آوار برداری توسط ماشین آلات بنیاد مسکن به صورت رایگان انجام شده و ارائه خدمات مهندسی رایگان توسط بنیاد مسکن مثل نقشه کشی و… انجام می‌شود.

محمدی در پایان افزود: افرادی که مطمئن نبودند که ارزیابی خانه هایشان انجام شده میتوانند به بنیاد مسکن روستایی بخش خود با اطلاعات کامل مراجعه و برخوردار شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان