فرمانده سپاه ثارالله استان:

تا آخرین لحظه عادی سازی زندگی مردم در کنارشان هستیم

  • شناسه خبر: 198915
تا آخرین لحظه عادی سازی زندگی مردم در کنارشان هستیم

فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: هدف خدمت به مردم است و این مایه افتخار ماست، تا آخرین لحظه عادی سازی زندگی مردم در کنارشان هستیم.

خانه » آخرین اخبار » تا آخرین لحظه عادی سازی زندگی مردم در کنارشان هستیم

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ نظری فرمانده سپاه ثارالله استان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان که عصر امروز با حضور وزیر کشور در رفسنجان برگزار شد اظهار کرد: حجم آبی که در رفسنجان شاهدبودیم می توانست خسارت های بیشتری داشته باشد اما با حضور گروه های جهادی و دیگر سازمان به ویژه استاندار محترم خسارت را کاهش داد.
وی افزود: استاندار کرمان از بچه های حاج قاسم و رزمنده هستند و همیشه جلو بودند، این یعنی فرماندهی در میدان و مدیریت جهادی که جای تشکر دارد.
سردار نظری گفت: اقدامات زیادی صورت گرفت و زبان از بیان آن قاصر است، پایگاههای مقاومت و اطلاعات مردمی که از سیل به حوزه ها منتقل میشد و و به مدیریت بحران استان گفته می‌شد خیلی کمک کرد.
فرمانده سپاه استان خاطر نشان کرد: در بحث تخلیه منازل و امنیت نگرانی بود، بسیجیان در کنار نیروهای ناجا قرار گرفتند َو یاری رساندند.
وی تصریح کرد: فرمانده گروه ۶۵ صاعقه در روستای ناصریه خودش پشت لودر نشستند و با آن روحیه حاج قاسمی جلو رفتند که اگر اتفاقی می افتاد، تلفات زیادی را میدادیم.
سردار نظری گفت: در مسیر رفسنجان به انار تنها در یک مورد ۱۸ نفر گرفتار در خودروهای خود نجات داده شدند و به رفسنجان منتقل و تا همین امروز اسکان داده شدند.
وی بیان کرد: در توزیع بسته های معیشتی به گروه های آسیب دیده این گروه ها شناسایی و توزیع خواهد شد و در بحث مسکن نیز گروه های جهادی کمک می کنند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر جا کاری بر زمین مانده بسیج مردمی در شهرستان رفسنجان با فرماندهی سرهنگ پساوند پیش قدم می شوند.
وی خاطر نشان کرد: هدف خدمت به مردم است و این مایه افتخار ماست، تا آخرین لحظه عادی سازی زندگی مردم در کنارشان هستیم.

 

خبر از مریم مرادی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
جلسه ستاد پیشگیری رفسنجان سیل فرمانده سپاه ثارالله استان هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان