وضعیت بحرانی سیل زده کوثرریز رفسنجان بررسی شد

  • شناسه خبر: 198890
وضعیت بحرانی سیل زده کوثرریز رفسنجان بررسی شد

با حضور میدانی احمد وحیدی وزیر کشور در روستای سیلزده کوثرریز از توابع رفسنجان مشکلات ناشی از بروز سیلاب در این روستا مورد بررسی قرار گرفت و تدابیر لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

خانه » رفسنجان » وضعیت بحرانی سیل زده کوثرریز رفسنجان بررسی شد

به گزارش خانه خشتی؛ وزیر کشور امروز در دیدار با مردم سیلزده روستای کوثرریز رفسنجان با اشاره به اینکه به منظور بررسی وضعیت بحرانی سیل در این شهرستان به رفسنجان سفر کرده ام گفت: از طریق بالگرد از مناطق مختلف این شهرستان بازدید کردیم و یکی از بیشترین مناطقی که در رفسنجان به دلیل جاری شدن سیلاب آسیب‌ دیده است روستای کوثرریز است که بخشی از این روستا خسارت زیادی دیده و بخشی از آن خسارت ندیده است.
احمد وحیدی افزود: با کمک عوامل هلال‌احمر و بسیج که در سیل اخیر نیز امدادرسانی کرده اند، خدمات رسانی افزایش خواهد یافت، همچنین واحدهای مهندسی نیز در این‌ منطقه به منظور خدمت رسانی بیشتر مستقر می شوند.

وی اظهار داشت: واحدهای امدادی مربوطه به منظور امدادرسانی در کف‌کشی و لجن‌کشی نیز برای انتقال آب‌های موجود در واحدهای مسکونی و سایر مکان ها به روستای کوثرریز رفسنجان خواهند آمد و با بنیاد مسکن نیز رایزنی شده تا به منظور ساخت خانه های مقاوم در این روستا کمک کند و خانه های تخریبی را بازسازی کند.

وزیر کشور ادامه داد: ورود سیلاب به برخی منازل روستای کوثرریز به تعدادی از جهیزیه دختران این روستا خسارت وارد کرده که به این افراد برای تهیه جهیزیه کمک می شود.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی نیز به باغ هایی که از سیلاب خسارت دیده اند رسیدگی و شرایط موجود را ساماندهی خواهد کرد.

وحیدی از استاندار کرمان، هیات همراه و مسئولان رفسنجان خواست، در رفع مشکلات این روستا گام های موثر بردارند.

 

برچسب ها:
احمد وحیدی رفسنجان سیل وزیر نیرو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان