اهدای اولین نشان غیرت در رفسنجان به مدیریت شهر بستنی

  • شناسه خبر: 197996
اهدای اولین نشان غیرت در رفسنجان به مدیریت شهر بستنی

اولین نشان غیرت در رفسنجان به مدیریت شهر بستنی اهدا شد.

خانه » اخبار ویژه » اهدای اولین نشان غیرت در رفسنجان به مدیریت شهر بستنی

به گزارش خانه خشتی؛ در حاشیه آیین اهدای نشان غیرت به کسبه رفسنجانی به مناسبت هفته عفاف و حجاب فهیمه محمدی مدیر فرهنگسرای بانوان رفسنجان اذعان کرد: فرهنگسرای بانوان شهر رفسنجان به تازگی کار خود را آغاز کرده است که در این زمان کم به این نتیجه رسیدم در راستای فرهنگ سازی حجاب و عفاف در رفسنجان کاری نو ارائه دهیم .

 

محمدی در ادامه گفت : در یک نظر سنجی از نوجوانان پرسیدیم آیا تاکنون در رفسنجان جایی رفته اید که حجاب شما مورد استقبال قرار گرفته باشد ؟ که در این نظر سنجی بیش از ۵۰ نفر از نوجوانان شهر بستی رفسنجان را معرفی کردند .

 

مدیریت فرهنگ سرای بانوان رفسنجان تاکید کرد: پس از انجام بررسی های لازم تصمیم گرفتیم طرح اهدای نشان غیرت به کسبه و بازاریان رفسنجان را شروع کنیم .

 

وی افزود: در این طرح ما به هر کسبه ای که در پویش نشان غیرت ما را همراهی میکند با حمایت شهرداری رفسنجان ۱۰ هدیه میدهیم که این هدایا را به دختران با حجاب شهر تقدیم کنند و همچنین میتوانند با کار های دیگری از جمله ؛ تخفیف به بانوان محجبه و گذاشتن پلاکارت هایی با مزمون حجاب و عفاف مارا همراهی کنند.

 

محمدی گفت : اولین نشان غیرت به آقای حسن زاده مدیریت شهر بستنی رفسنجان اهدا شد که امیدوارم در ادامه این راه فعالیت های چشمگیر دیگری انجام دهیم .

 

عکس و خبر از‌: بهرخ امیری

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان