آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام سرداردلها “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی”+تصویر

  • شناسه خبر: 197847
آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام سرداردلها “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی”+تصویر

آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام سردار دلها “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” در روز دوشنبه مورخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

خانه » رفسنجان » آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام سرداردلها “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی”+تصویر

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ محمد پساوند در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام سردار دلها “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” گفت؛ مجموعه بسیج شهرستان علاوه بر ورزش پرسنل ناحیه، برای ورزش شهرستان هم برنامه هایی را در دستور کار دارد. بنا داریم که جام فوتسال که پارسال برگزار کردیم امسال نیز  در قالب لیگ در چندین رشته دیگر از جمله والیبال،تنیس و سایر ورزش هایی که بسیجیان شهرستان در آن فعالیت دارند نیز برگزار کنیم.

پساوند در رابطه با مسابقات والیبال گفت؛ به دنبال این هستیم که مسابقات والیبال را در تابستان امسال برگزار کنیم و از همه تیم های والیبال شهرستان، تیم های حوزه های مقاومت، تیم های پایگاه های مقاومت برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل می آید.

 

ایشان گفت؛ کار بسیار خوبی که دوستان در باشگاه مس و اخیرا دوستان در شهرداری رفسنجان انجام دادند در بحث ورزش محلات، کشف استعداد های برتر در زمینه های مختلف و معرفی آنها به جامعه ورزشی که واقعا حرکت بزگی بود انشاالله این کار ادامه داشته باشد. اینکه امروز در دور افتاده ترین روستای شهرستان دوستان باشگاه مس و هیئت فوتبال حضور پیدا میکنند و حتی برای  اوردن بچه ها  ماشین می فرستند تا استعداد هارا کشف کنند، کار خیلی بزرگی است. انشالله مدیریت محترم ورزش جوانان شهرستان حمایت کنند از این استعداد یابی ها و بازی ها و برنامه های ورزشی در بسیج، شهرداری و باشگاه مس و بتوانیم جایگاه ورزش رفسنجان را به جایگاه حقیقی و بزرگ که شاسته جوانان شهرستان است برسانیم.

 

وی از هیئت داوران،تیم داوری و تربیت بدنی حوزه ها تشکر به عمل آورد و گفت؛ همه نهایت تلاش خود را کردند و سعی داشتند که مسابقات بدون حاشیه برگزار شود و نهایت دقت هم وجود داشت در بحث داوری انشالله در این چند صباحی که مسئول هستیم طوری عمل کنیم که در اخر کار عذاب وجدان نداشته باشیم و  بتوانیم قدمی در راستای تقویت ورزش شهرستان انجام بدهیم.

 

پساوند در اخر گفت؛در بحث زیر ساخت نیز کار بسیار خوبی در سپاه در حال انجام شدن است. به دنبال این هستیم که باشگاه مقاومت که فعالیت آن در رشته های مختلف و استعداد یابی از بین بسیجیان برادر و خواهر خواهد بود  و سالن کوثر جنب سپاه را آماده کنیم تا مسابقات استانی و کشوری  با حضور تماشاگران در آن داشته باشیم.

 

     

عکس و خبر از رقیه غیاثی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان