امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

تمامی پذیرفته شدگان آزمون مس جذب می شوند

  • شناسه خبر: 197659
تمامی پذیرفته شدگان آزمون مس جذب می شوند

امام جمعه رفسنجان از جذب و استخدام تمامی پذیرفته شدگان آزمون مس با پیگیری و رایزنی با مسئولین مس خبر داد و گفت:  زمینه سرمایه گذاری برای اشتغال در صنعت مس فراهم است.

خانه » آخرین اخبار » تمامی پذیرفته شدگان آزمون مس جذب می شوند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مقام امام باقر (ع)  می فرمایند” یاد کردن از این امام یعنی یاد کردن حیات دوباره جریان اصیل اسلامی در مقابله تحریف هایی که در دوران بنی امیه صورت گرفته بود، است”.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع)، تصریح کرد: کسی که خدا را معصیت می کند او را نشناخته است، زمانی محبت انسان نسبت به خداوند صادق است که از او اطاعت کند.

حجت الاسلام عسکری با تبریک عید قربان به جایگاه مهم ولایت و امامت اشاره کرد و افزود: روز عید قربان روز امامت حضرت ابراهیم (ع) است و این هفته به عنوان هفته امامت نامگذاری شده است، بعضی وقت ها انسان فلسفه اجرای فرمان خدا را نداند کمال است، اگر حضرت ابراهیم (ع) میدانست کارد گلوی حضرت اسماعیل را نمی برد کارش ارزشی نداشت.

وی با اشاره به سالروز قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهر شاد و به گلوله بستن مردم به دستور رضاخان در سال ۱۳۱۴، خاطرنشان کرد: ۸۰ سال با حجاب مبارزه شده است، کسانی که حجاب را از سر خود برداشته اند در واقع پیرو رضاخان و در مقابل اسلام موضع گرفته اند و استکبار جهانی دنبال آن است که عفت زن مسلمان را از او بگیرد و در جامعه ناهنجاری به وجود آورد.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با بیان اینکه بزرگان علم اخلاق، عفت، عدالت، شجاعت و حکمت را چهار رکن اخلاق می دانند، گفت: بی عفتی، درد صعب العلاج و مبارزه با آن سخت است ،شجاعت و حکمت مهم است و انسان باید این شجاعت را داشته باشد که برای اجرای عدالت حرفش را بزند.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است، گفت: امید است، با احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر جلوی بعضی از منکرات و بد حجابی را در جامعه بگیریم.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: علی رغم خدمات گسترده میدانی رئیس جمهور و مسئولین و اقدامات جهادی برای حل مشکلات مردم و هم چنین وضعیت خوب صادرات و واردات و فروش نفت و گاز اما به واسطه تورم و گرانی، برخی خانواده ها به سختی گذران زندگی می کنند.

وی توقف رشد نقدینگی و وجود موفقیت های علمی در کشور را از مسائل مثبت کشور عنوان کرد و گفت: با وجود این موفقیت ها، انتظار و توقع مردم این است که جلوی گرانی گرفته شود تا این موفقیت ها در کام مردم شیرین تر جلوه کند.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: همه از تورم جهانی اطلاع دارند و آن را قبول دارند اما انتظار مردم این است که با قاچاق، احتکار و رانت خواری و فساد  مبازره جدی شود.

وی در پایان صحبت هایش از پیگیری و رایزنی با مسئولین مس و حل شدن مشکل پذیرفته شدن آزمون مس و استخدام تمامی آنها خبر داد و گفت: زمینه سرمایه گذاری برای اشتغال در صنعت مس فراهم است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان